Neden böyle bir dönemdeyim? Bıktım artık herkesten? Onların kafalarında kurduğu algılarından? Detayı açıklamada?

şu an KPSS'ye çalışıyorum zaten zor bir dönemdeyim. Erkek arkadaşımla çalışıyorduk benden hoşlandığını söyledi ısrar etti ben ondan hoşlanmadığım için iletişimi kestim. Bu dönemde kötü oldu böyle bir şey. Bir yandan akrabalarıma ve yakın arkadaşlarıma demek istemedim sınava çalıştığımı çünkü geçen sene mezun oldum 2. kez hazırlanışım ve şu an iştede çalışmıyorum bana laf ederler diye düşündüm ve bilmiyorum onlar bilince istemeyenler de var bu olayın büyüsü kaçar diye demek istemedim. Ama çok yoruldum artık her şeyden. Whatsappı sildim yakın arkadaş vs istemiyorum artık hepsi yapmacık dayanamıyorum kaldıramıyorum artık. Ben gerçekten saftım ve o dönemde tanımıştı herkes beni ama artık yom öldü o kişi yeter artık onlarla konuşmak istemiyorum çünkü beni o eski halimle bilecekleri için ve travma gibi sanki ben onlarla konuşursam o eski halim geri gelcek gibi oluyorum ama onlara bunları da açıklayamıyorum zaten wpde 80 kişi var toplasan. Ama hiçbirine kendimi yakın görmüyorum. Ağustosta 25 yaşına girdim 25 yaşın etkisi bilmiyorum değişiyorum ama bir yandan insanların bundan haberi yok beni eski gördükleri o algıdan kalıptan dışarı çıkarmıyorlar yeter artık onlara kendimi kanıtlamaktan sıkıldım whatsappı bile sildim bir tane bile mesaj görmek istemiyorum yalnız kalmak istiyorum herkese yapmacık iyi rolü oynamaktan sıkıldım tamam eskiden anlaşıyorduk ama ben değiştim gerçekten değiştim. Önceden konuştuğum erkek arkadaşlarım yazıyor arada nasılsın diye yazma ya yazma durduk yere artık beni denemelerinden sıkıldım kimsenin müdahale etmesine ve durduk yere mesaj atmasına gelemiyorum artık ve yakın arkadaşalrımın dahi güzel mesaj olsa bile görmek istemiyorum. Aslında bu şunun gibi örenğin bir sokakta kötü olay yaşarsınız sonra o sokağa bir daha girmek istemezsiniz ya onun gibi. Bende şimdi o eski arkadaşlarımla konuşunca eski travmalrım eski karakterim geliyor ve ona dönüşmekten korkuyorum. Bilmiyorum yoruldum insanlardan belki bu çok küçük bi dert ama ben kendimle mücadele veriyorum içimde şu an. herkesin derdi kendine göre büyük işte. Abartıyorum belki diyorum ama yok patladım artık sanırım. Whatsappı sildim artık mesaj görmek istemediğim için ama merak edecekler ne diyeceğim bilmiyorum açıklama yapmaktan sıkıldım telefonum uçak modunda bir yanda da sınava çalıştığım için oldu ama insanlar sınava çalıştığımı bilmiyor. Böyle bir döenmdeyim uzun oldu ama içimi de dökmek istedim. Sizin böyle anlarınız var mı varsa böyle dönemdeyken neler yaptınız tecrübelerinizi merak ediyorum teşekkür ederim buraya kadar okuduysanız

Neden böyle bir dönemdeyim? Bıktım artık herkesten? Onların kafalarında kurduğu algılarından? Detayı açıklamada?
Cevapla