Ezilmekten bıktım:( neden herkes benle uğraşıyor?

24 yaşındayım.

Durakta sokakta...

Kızlar durup dururken bana gülüyorlar.. samimi gülüş değil, alay ediyolar.

Tipim normal, giyimim normal bı tuhaflık yok. Bakımlıyım.

Okulda desen (üni) havalı gözükmeye çalışan p. çin teki benle uğraştı.

Benden hoşlanıyormuş gibi görünüp açılmadı. beni hiç korumadı. Korudu da, tam olarak oyun mu anlayamadım. Oyun oynadı benle büyük ihtimalle.

Bakın şu eziğe dedi ben ondan hoşlanmıyom ama heves etti dedi kesin.

Ben güçlüyüm arkadaşlar ama dışardan narin duruyorum. Çok zayıf değilim fiziki olarak ama görünüşüm tipim hassas.

Havalı bi tip değilim yani. Öyle duygusuz hovarda filan..

Ama köyden gelme de değilim. Yanlış anlaşılmasın ezmiyorum köylüleri ama insanlar eziyor.

Neden beni ezik yerine koyuyolar 😢

Sizin de başınıza geliyor mu. Bıktım artık ya.

Ezilmekten bıktım:( neden herkes benle uğraşıyor?
Cevapla