24 yaşındayım.
Durakta sokakta...
Kızlar durup dururken bana gülüyorlar.. samimi gülüş değil, alay ediyolar.
Tipim normal, giyimim normal bı tuhaflık yok. Bakımlıyım.
Okulda desen (üni) havalı gözükmeye çalışan p. çin teki benle uğraştı.
Benden hoşlanıyormuş gibi görünüp açılmadı. beni hiç korumadı. Korudu da, tam olarak oyun mu anlayamadım. Oyun oynadı benle büyük ihtimalle.
Bakın şu eziğe dedi ben ondan hoşlanmıyom ama heves etti dedi kesin.
Ben güçlüyüm arkadaşlar ama dışardan narin duruyorum. Çok zayıf değilim fiziki olarak ama görünüşüm tipim hassas.
Havalı bi tip değilim yani. Öyle duygusuz hovarda filan..
Ama köyden gelme de değilim. Yanlış anlaşılmasın ezmiyorum köylüleri ama insanlar eziyor.
Neden beni ezik yerine koyuyolar 😢
Sizin de başınıza geliyor mu. Bıktım artık ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer