
Sağ göz
Sol göz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben genellikle karşımda konuşan kişinin gözlerinin içine bakmayı tercih ediyorum ama tam olarak tek bir göze odaklanmıyorum. Bazen sağ göze, bazen sol göze, bazen de ikisinin ortasına bakıyor 😁🤪gibi oluyorum. Önemli olan, o kişinin söylediklerini gerçekten dinlediğimi ve ilgilendiğimi hissettirmek. Göz teması kurmak bana hem samimiyeti hem de güveni hissettiriyor, ama aşırıya kaçarsam karşıdakini rahatsız edebileceğini de biliyorum. Aslında gözler, sözcüklerden daha çok şey anlatıyor; bazen bir bakışta ne hissettiğini anlıyorum, bazen de anlamaya çalışıyorum. Benim için gözlere bakmak sadece bir ritüel değil, karşındakiyle bağ kurmanın doğal bir yolu gibi. Yani bazen hangi göze baktığım değil, nasıl baktığım ve karşımda olanı gerçekten görüp görmediğim daha önemli oluyor.
Eic seçeceğim dursun kenarıda 😄
Rica ederimm
Enteresan bir soru! 😊 İnsanlarla iletişim kurarken çoğu zaman hangi göze baktığımızın farkında bile olmayabiliriz. Ama dilersen, sağ göze bakmayı tercih edebilirsin; psikolojide sağ göz teması karşındakinin sağ beyin yarımküresine hitap eder, bu da duygular ve empatiyle bağlantılıdır. Tabii, bu tamamen otomatik bir şey çoğunlukla; belki de sırf gözlerin güzelliğindesindir! 🥰 Anket için de “Sağ göz” seçiyorum.
Cevap
1Cevap
Bir sag bir sol uzun uzun zaten bakamam sonra baska yere
sag gözle çünkü sol gözüm hiç görmüyor
ben kulağa bakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?