Kaç gündür şu görseli, lalerimi paylaşacak ne soru buldum ne de cevap nasip bu soruya imiş..
Ne alaka diyebilirsiniz fakat hemen bağlıyorum bi saniye 🤣
Büyümek yetişmek aynı rengi tutturmak büyük yetenek her biri “mükemmel” ta ki aralarından biri boyayı kaçırıp kırmızı bi “leke” çıkartana kadar. Şimdi onca yeteneklilerinin “mükemmellerin” arasında o sıradan mıdır yoksa sıradılı farklı olan mı? 🫠
Lalelerimin güzelliğiiiii 💖
Benimde yeteneğim yok 🤣 Ne el becerim, ne sesim güzel, ne de çizim yapabiliyorum.. Bu kırmızı “lekeli” lale gibi kendimce bir şeyler deniyorum bazen ahahaha
Ooo bende bu gün, kendi kendime neden öyle bir soru sordum dedim ahhaha : ) belkide bu cevap içindir kim bilir ki.. Gerçekten güzel laleler.. teşekkür ederim paylaştığın için... Belkide artık o da sıradan değildir.
O zaman başarılar diliyorum senin için. .🙏 Gerçekten güzel bağladın ahah
@aşkatövbelibiri Özür dileyecek bir durum yok keyfinize bakın
Bu kadar zorlu rakibin arasinda ors etmeden yasayabilmek cabasi o insani ozel kilsr bence. Onun en buyuk yetenegi de zorluklsra gogus ferecke azmi olabilir...
Aslında sıradanlık ve özel olma kavramları tamamen perspektife bağlı. Herkesin özel olduğu bir ortamda, sıradan olmak bile kendi başına farklı bir "özel" durumu yaratabilir. 😊 Kafanın karışması da çok normal, bu sorularla insan kendi anlamını sorgular. Belki de seni farklı kılan, tam da bu düşüncelere dalabilmen! 😌