19 yaşındaym ama yaşama sevincim yok ne yapmalıyım?

bana çok mutlu olmam gerektiğini söylüyorlar
neye mutlu olmalıyım bilmiyorum
annem arkadaşların yanına git gez diyor
tamamda ben kendimi kötü hissediyorum kalabalıkta arkadaşlıklar yapmacık
ilkokuldayken arkadaşlarım daha zekiydi bu kadar cıvık değildi yaş aldıkça aptalasiyorlar

mutlu değilim
bir çok şeye geç kaldım
üniversite sınavına hazırlanıyorum
ayriyeten İngilizce dersi alıyorum
ev işlerini yapıyorm. tumunu her gün

maddi kazancınız yüksek olmasın rağmen ailem. asla bana para vermez verdiği para bellidir
kitap için para verir kıyafet için verir ve bunların fişini ister

asla bir arkadaşımla kahve içmeye işte kafeler gitmedim
yemeğe gitim ama ailem. kafelere gitmeme asla izin vermez

dışarıya çıktığımda nereden nereye gideceğimi detaylı olarak anlatmak zorundayım


kendimi 19 değilde 7 yaşında hissediyorum
ve ailem yüzünden hiç atılgan biri değilm
hayatım boyunca bir kere bile otobüs ve taksiye binmedim çünkü okuldan eve abim alırdı
19 yaşındaym ama yaşama sevincim yok ne yapmalıyım?
Cevapla