24 yaşındayım lakin hayata karşı öyle isteksizim, ne yapmalıyım?

İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.
Tek yaşıyorum
Hiç sevgilim olmadı. Olabilceğini de sanmıyorum. Eve tıkıldım kaldım.
Evlenmeyi düşünmek istemiyorum uğraşamam o kadar şeyle diye. Düğün hazırlıkları , eşya alımı , evliliği yürütebilecek miyim borçlar nasıl ödencek, kiracı mı olcam çocuk nasıl bakacam vs. düşüncesi bile beni yoruyor.
Sonra eve ailemin yanına gitmek bile istemiyorum anlaşamıyorum diye. Ayrıca üşeniyorum. Yorulmuşum bıkmışım
Bu yaştan sonra kiminle tanışıcam nasıl tanışıcam da ne zaman evlenicem diye düşünüyorum
Annem ısrarla kaymakamlık sınavına girmemi istiyor içimden kaymakam olmak bile gelmiyor iş hayatına nasıl alışacağım diye düşünüyorum. 1 gün bile işte çalışmadım
Arkadaşlarımdan hiçbiriyle görüşmüyorum
Kendimden yaşça büyük imkansız adamlara aşık oluyorum. Kimseyi görmüyorum diye mi?
Benim sorunum ne neden böyleyim?
Halbuki üniden mezun olduğumda cıvıl cıvıldım. Neden böyle tükendim 2 senede?
Çok gevşedim her şeyden herkesten bıktım inceldiği yerden koparıp attım herkesi hayatımdan
Ne oldu bana? Nasıl eski neşemi kazanırım?
Tez yazmam gerekiyor içimde hiç çalışma isteği bile yok bütün günlerimi boş geçiriyorum eylülden beri hiç ders çalışmadım
Nasıl düzelirim yardım edin
24 yaşındayım lakin hayata karşı öyle isteksizim, ne yapmalıyım?
Cevapla