İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.
Tek yaşıyorum
Hiç sevgilim olmadı. Olabilceğini de sanmıyorum. Eve tıkıldım kaldım.
Evlenmeyi düşünmek istemiyorum uğraşamam o kadar şeyle diye. Düğün hazırlıkları , eşya alımı , evliliği yürütebilecek miyim borçlar nasıl ödencek, kiracı mı olcam çocuk nasıl bakacam vs. düşüncesi bile beni yoruyor.
Sonra eve ailemin yanına gitmek bile istemiyorum anlaşamıyorum diye. Ayrıca üşeniyorum. Yorulmuşum bıkmışım
Bu yaştan sonra kiminle tanışıcam nasıl tanışıcam da ne zaman evlenicem diye düşünüyorum
Annem ısrarla kaymakamlık sınavına girmemi istiyor içimden kaymakam olmak bile gelmiyor iş hayatına nasıl alışacağım diye düşünüyorum. 1 gün bile işte çalışmadım
Arkadaşlarımdan hiçbiriyle görüşmüyorum
Kendimden yaşça büyük imkansız adamlara aşık oluyorum. Kimseyi görmüyorum diye mi?
Benim sorunum ne neden böyleyim?
Halbuki üniden mezun olduğumda cıvıl cıvıldım. Neden böyle tükendim 2 senede?
Çok gevşedim her şeyden herkesten bıktım inceldiği yerden koparıp attım herkesi hayatımdan
Ne oldu bana? Nasıl eski neşemi kazanırım?
Tez yazmam gerekiyor içimde hiç çalışma isteği bile yok bütün günlerimi boş geçiriyorum eylülden beri hiç ders çalışmadım
Nasıl düzelirim yardım edin
Tek yaşıyorum
Hiç sevgilim olmadı. Olabilceğini de sanmıyorum. Eve tıkıldım kaldım.
Evlenmeyi düşünmek istemiyorum uğraşamam o kadar şeyle diye. Düğün hazırlıkları , eşya alımı , evliliği yürütebilecek miyim borçlar nasıl ödencek, kiracı mı olcam çocuk nasıl bakacam vs. düşüncesi bile beni yoruyor.
Sonra eve ailemin yanına gitmek bile istemiyorum anlaşamıyorum diye. Ayrıca üşeniyorum. Yorulmuşum bıkmışım
Bu yaştan sonra kiminle tanışıcam nasıl tanışıcam da ne zaman evlenicem diye düşünüyorum
Annem ısrarla kaymakamlık sınavına girmemi istiyor içimden kaymakam olmak bile gelmiyor iş hayatına nasıl alışacağım diye düşünüyorum. 1 gün bile işte çalışmadım
Arkadaşlarımdan hiçbiriyle görüşmüyorum
Kendimden yaşça büyük imkansız adamlara aşık oluyorum. Kimseyi görmüyorum diye mi?
Benim sorunum ne neden böyleyim?
Halbuki üniden mezun olduğumda cıvıl cıvıldım. Neden böyle tükendim 2 senede?
Çok gevşedim her şeyden herkesten bıktım inceldiği yerden koparıp attım herkesi hayatımdan
Ne oldu bana? Nasıl eski neşemi kazanırım?
Tez yazmam gerekiyor içimde hiç çalışma isteği bile yok bütün günlerimi boş geçiriyorum eylülden beri hiç ders çalışmadım
Nasıl düzelirim yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer