25 yaşındayım, hayatımı boşa harcamışım gibi hissediyorum; bundan sonra ne yapabilirim?

Merhaba. 25 yaşımdayım, 10 gün sonra 26 oluyorum. Ama hayatta hiçbir şey başaramamış olmamın hezimeti var içimde. 15'imde babamı kaybettim. Annem vardı, o yüzden büyük bir yıkım olmadı ama 20'imde annemi de kaybettim. O yıl üniversiteye yeni girmiştim ama devamı gelmedi. 2 sene kadar panik atakla mücadele ettim. Şu an ise sağlık anksiyetem var ve 60 iken 110 kiloya kadar çıktım. Boyum 1.80 ama bünye alışık değil. Yasım hâlâ devam ediyor, atlatamadım. Son 4 senedir daha da ağırlaştı her şey. Psikoloğa, psikiyatriye çok gittim ama fayda da etmedi. Geçen sene kalp yetmezliği başlangıcım olduğunu öğrendim. Kurban rolüne girmekten çok sıkıldım artık. Yaşıtlarım birçok şeyi başardı. Evlendiler, çocukları oldu, kimi kendi işini kurdu kimi kariyer peşinde. Ben 0'ım. Eksideyim hatta epey. Son 1 senedir çok fazla geç kalmışlık hissine kapılıyorum. Hayatta her şeyi başarmamız mümkün değil ama benim elimde 1 tane sertifikadan başka bir şey yok. En dipteki adamın bile bir amacı var, benim yok. Sadece hayatta kalmaya çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Ama gerçekten çok sıkıldım artık. Çok üzülüyorum. Ne kadar olduğu belli olmayan ömrümün 25 yılını mundar ettim. Keşke bir şeylere üzülüp kenara çekilip endişe duymak yerine vaktimi verimli geçirseydim. Buraya teselli almak için yazmadım. Hakaret kabul etmem ama ağır eleştiriye de açığım. Bundan sonra ne başarabilirim ki? Ne yapabilirim? Niteliksizin, meteliksizin teki oldum çıktım. Ailemin kaliteli, kariyerli bir hayatı vardı halbuki. Ben çürük elma gibiyim.
25 yaşındayım, hayatımı boşa harcamışım gibi hissediyorum; bundan sonra ne yapabilirim?
Cevapla