18 yaşındayım ve artık hayattan keyif almıyorum bu konuda ne yapmalıyım?

18 yaşındayım akademik başarım 0 lise bitti babam normal bir çalışan bende günde 12 saat çalışıyorum yaşıtlarıma bakınca ne kadar dibe çökük ve yüzeye çıkması zor bi kişilik görüyorum çocukluğum çok sorunlu geçtiği için en baştan beri okulla aram iyi değildi kız arkadas desen daha önce 1 kere oldu daha da olmadı arkadaş ortamım vardı yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı deprem olduktan sonra hepsi dağıldı hayatta tek iyi olduğum konu başıma gelebilecek kötü olayları önceden görüp hiç bir şey yapamamak, artık tekim gün içinde tek yaptığım akşam 5 te uyanıp kahvaltı yapıp 7 de işe gidip sabah 7 de işten çıkmak lisedeykende durum pek farklı değildi devamsızlıktan kalacağım için 2 sene önce açık liseye kaydolmuştum ondan öncede 9. Ve 10. Sınıfı corona yüzünden ertelemişlerdi. Velhasıl kelam bu sıkıcı hayatımdan sıkıldım daha fazla uğraşmak üzülmek istemiyorum
18 yaşındayım ve artık hayattan keyif almıyorum bu konuda ne yapmalıyım?
Cevapla