30 yaşıma geldim hayattan keyif alamıyorum, hiçbir şey yolunda gitmiyorsa ne yapmalıyım?

Hiç iyi hissetmiyorum, evdeyim hep yat kalk telefona bak vs böyle hayat geçer mi ya, kaç senedir bıktım tükendim, çok çabaladım her şeye ama olmuyor, yaşım 30 oldu ama olmuyorsa girdim paramı alamadım, memur olayım dedim olamadım, evleneyim dedim çok aradım çıkmadı karşıma birisi doğru dürüst, ben ne yapayım ya, eski konuştuklarım hep evlendi neredeyse, böyle hayat geçmez

30 yaşıma geldim hayattan keyif alamıyorum, hiçbir şey yolunda gitmiyorsa ne yapmalıyım?
Cevapla