İnsan en çok hangi anında büyür, acı çektiğinde mi yoksa sustuğunda mı?

İnsan en çok, ne söylediğinde değil, neyi içinde tuttuğunda büyür. Acı çekmek öğretir ama susmak olgunlaştırır. Çünkü sessizlik, insanın kendini en çıplak hâliyle duyduğu andır. Acı, yüreği yakarken susmak onu terbiye eder. Kırıldığında taşkınlık etmemek, içindekini haykırmadan taşıyabilmek cesaret ister. Gerçek olgunluk bazen kelimelerde değil, sustuğun yerin derinliğindedir. Peki insanı daha çok büyüten hangisi, acı mı yoksa sessizlik mi?
İnsan en çok hangi anında büyür, acı çektiğinde mi yoksa sustuğunda mı?
İnsan en çok hangi anında büyür, acı çektiğinde mi yoksa sustuğunda mı?
Cevapla