Kadınlar neden çok nazik ve ince anlayışlı duyğusal oluyor. Hepsine teşekkürler ediyorum. Kadınlar çok başkalar ya. ?

Bütün samimiyet ile söylüyorum. Onları Anlamak içinde aslında bir eğitim okul açılmalı

Kadınlar neden çok nazik ve ince anlayışlı duyğusal oluyor. Hepsine teşekkürler ediyorum. Kadınlar çok başkalar ya. ?
Cevapla