Kadinlar neden bu kadar ayricalikli? Yaptiklari hatalari hiç görmüyorlar ve insanlar da görmüyor. Herkes neden kadinlara karşı iyi?

Bir kadin ne yaparsa yapsin sanki çocukmuş gibi hatasi tolere ediliyor. Neden?

Kadinlar neden bu kadar ayricalikli? Yaptiklari hatalari hiç görmüyorlar ve insanlar da görmüyor. Herkes neden kadinlara karşı iyi?
Cevapla