Kadınların nezaketi neden çoğu zaman yanlış anlaşılıyor?

Benim uzun zamandır dikkatimi çeken bir şey var. Bir kadın nazik, güler yüzlü ve anlayışlı davrandığında, bazı insanlar bunu sadece nezaket olarak görmek yerine farklı anlamlar yükleyebiliyor. Oysa bazen bu sadece kişinin karakteri, yetiştirilme şekli ve insanlara karşı olan saygısıdır.

Sizce bir kadının kibar olması neden “yanlış sinyal” olarak algılanabiliyor? Nezaket ile ilgi arasındaki çizgi neden bu kadar karıştırılıyor?

Bu durumu yaşayan oldu mu? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

#kişilikvekarakterebru2777

Güncellemeler
4 ay
Güncel
Kadınların nezaketi neden çoğu zaman yanlış anlaşılıyor?
Cevapla