Kadınlar neden daha edepsiz, saygısız oluyor?

Hiç düşündünüz mü neden?

Kavgaya en müsait cinsiyet kadınlar bence.

Özellikle kadınlar kadınlara karşı çok terbiyesiz.

Kadınlar neden daha edepsiz, saygısız oluyor?
Cevapla