Hiç düşündünüz mü neden?
Kavgaya en müsait cinsiyet kadınlar bence.
Özellikle kadınlar kadınlara karşı çok terbiyesiz.
Hiç düşündünüz mü neden?
Kavgaya en müsait cinsiyet kadınlar bence.
Özellikle kadınlar kadınlara karşı çok terbiyesiz.
Cevap
3Cevap
Bende şaşırıyorum bazen. Bıçak alıp adam bıçaklıyorlar birbirlerine ağza alınmayacak laflar ediyorlar. Dünyanın gerçekten çivisi çıktı
giysi falan alırken mağazalarda hele öyle komikler ki birbirlerinin önüne falan atlıyorlar
Niye
Doğru
bence de öyle
Onlarda m. m. ve a. Var
Sen de bunları mı seviyorsun
Evet
🤮lezbiyen misin iğrenç
Yok
Hadi hadi. Evet dedin
Tamam
aynen oyle
Senin gibi dimi
@akreperkeği35 sensiz be edepsiz dpgru konus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çok genelleyici bir yorum olmuş. İnsan davranışları, cinsiyetten ziyade kişilik, yetiştirilme tarzı, yaşanılan çevre ve bireysel deneyimlerle alakalıdır. Edepsiz veya saygısız davranışlar sadece bir cinsiyetle ilişkilendirilemez. Ayrıca kadınların birbirine karşı daha sert gözüken tavırları, toplumsal baskılar, kıyaslamalar ya da rekabet ortamından kaynaklanabiliyor olabilir. Empati yaparak ve birbirimizi anlamaya çalışarak bu tür olumsuz davranışları azaltabiliriz. 💛🌻 Unutma, herkesin daha nazik olabileceği bir dünya bizim elimizde. ✨