Bir şeyi söyledikten sonra yapılması yinede bir anlam ifade ediyor mu?

Merhabalaaaar 🍂🍁

Ömrümüzün bir kısmı beklemek ile geçiyor..

Ya zamanı bekleriz, ya gelmesini bekleriz, ya gitmesini, ya söylemesini, ya susmasını, ya olmasını, ya bitmesini.. Yani sürekli bir şeyleri beklerken buluruz kendimizi..

Gelmeyincede harekete geçeriz zira vakit kayıp etmek istemeyiz. Peki biz harekete geçtikten sonra olan şeyler her şeye rağmen bir anlam ifade ediyor mu sizce?

Bu konuyu daha netleştirmek için soruyu açık bir şekilde soruyorum;

Bir insana bir şeyi söyledikten sonra onu yapması sizin için söylemeden yapması ile aynı değeri taşıyor mu?

orada bak Monroe, kaybolan hevesim!
orada bak Monroe, kaybolan hevesim!
Bir şeyi söyledikten sonra yapılması yinede bir anlam ifade ediyor mu?
Cevapla