İyi anılarda olduğu halde beyin neden hep en kötü anıları seçip yüzüne çarpar?

Psikoloji okuyan var mıı?:D meditasyon felan mı yapsam ne yapsam bide bende bir fil hafızası var gördüğüm şeyi unutmam bu iğrenç bişey dün ne yediğimi bile unutuyorum diyen insanlara o kadar çok özeniyoru m ki gördüğüm duyduğum herşey birbirini tetikliyor başım ağrım aya başlıyor her detayı hatırlamak çok bunaltıcı.. tek işe yaradığı zaman yazılılar kitaptaki bilgiler hiç bir şekilde dağınık değil sayfa sayfa hatırlıyorum aklımda sayfaları çeviriyorum her neyse iyi anılarda varken neden hep bizi üzen veya üzmüş olan şeyleri tekrar tekrar hatırlıyoruz bide beyni bir süreliğine kapatmanın düşünmeme nin yolu var mı? Ćok düşünerek en mutlu anı bile cehenneme çevirebilirsiniz
normaldir herkes çok düşünür
kafayı yemıissin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İyi anılarda olduğu halde beyin neden hep en kötü anıları seçip yüzüne çarpar?
Cevapla