Acı veren anıları neden bastırırız? Neden en kötü anılar en kalıcılarıdır?

Hayal etmek hatırlamaktan daha iyi. Öylece kalakalınan yerler vardır ya hani insan bazen hiç sevilmediğini, hiç saçının okşanmadığını, hiç elinden tutulup parka götürülmediğini, hiç lunaparkta eğlenmediğini düşünüyor ve bu zaman öyle uzun ki bazen insanı canından bazen sevdiklerinden ediyor. En çok uğraşılan şeyin güzel anıları unutmamak için çabalamak olması gerekirken kötü anılarımızı beynimize çiviyle çakmaya çalışıyoruz...

Umarım bir gün ya çivimiz biter ya da çekicimizin sapı kırılır. 😏
Acı veren anıları neden bastırırız? Neden en kötü anılar en kalıcılarıdır?
Acı veren anıları neden bastırırız? Neden en kötü anılar en kalıcılarıdır?
Cevapla