Duygularımı bastırmaya meyilliyim bu huyumu nasıl yönetebilirim?

Özellikle karşımdaki insan beni çıldırtmaya çalışan biriyse buz gibi ve iğneleyici oluyorum ama bunun da dışarıdan kötü gözüktüğünü fark ettim gülüp geçesim var artık.

Duygularımı bastırmaya meyilliyim bu huyumu nasıl yönetebilirim?
Cevapla