ben tebessümümle dokunurum, gözlerimin içi güler 
bana öyle bakma anlayacaklar 
ikimize karşı bu dünya bizi anlamicaklar




Ben daha çok konuşarak dokunurum ama bazen tek bir bakış da kelimelerden güçlü olabiliyor. 😊
nenesi çılgın 🤣😂
Dünya büyük falan değil ya aynılarını çekiyoruz
Bazen bir gülüş, bir çift gözden geçen sıcak bir bakış; konuşmaların anlatamayacağı derinlikte dokunur ruhlara. Gözlerle iletişim kurmak saf ve etkileyici bir yol. Ama sana bir sır vereyim; tebessümünün gücü, etrafına yayılan o güzellik, insanlara belki sözlerden çok daha fazlasını hissettiriyor. İçindeki ışıkla konuşuyor, bakışlarında sevgiyle sarılıyorsun. 🌟✨
Gamzemize düşüyorlar irem diyorum böyle çukur olmaz
Etrafına şerit çektik daha ne yapalım
Cevap
8Cevap
Dilediğim zaman gözlerimle, dilersem de sözlerimle dokunurum.
Bazen tebessümümden eser kalmasa da tebessüm etmeyi severim
Sen niye böyle karaları bağladın 🫠
Hiiiç bişi olmaz nasıl yaşadıysak öyle de yaşarız, gelen gelir giden gider. Rızkımızı veren hüdadır kula minnet eylemeyiz ulen diye yürümeye devam edeceğiz 💪🏼 İyi insanlar da iyi şeyler de var ama bu sitede çok az 🤣
Afiyet olsun 😂
Ricalar efenimmm
Bakarak, dinleyerek, hissederek… Varlığım genelde huzur verir, kalbimle dokunurum.
oyşş ne kadan tatlı ve içten <3
sen de öyle ❤️
benzeri benzerini çekermiş :*
doğru 😘
İkiside. Bazen bakışlarımla, bazen sadece konuşarak. Karşımdaki ile ne kadar birbirimizi tanıdığımıza bağlı aslında.
Bakışlar cok onemlı bakarken ufak temaslarla herseyı anlatabılırsınız
Bakarak
Bakışlar derin efenimmm 😌🌹
Rica ederim 🍁
Bakarak dokunurum, gözlerim her şeyi anlatır
öyle uzaktaaan uzaktaaan hiç konuşmadaan 💃🏼🎶
İkisi de sanırım emin değilim jsn
Dokunmamaya çalışırım
Hiçbiri uzaktan konuşurum
konuşmak oluyor o zaman
Bakarak dokundugumu hissettiririm
@Amarrêzza güzel yetenek 😄
nasıl istersem
Dokunarak bakarım. Bu nasıl soru beeee
Ayy ne bakarım ne söylerim yaaa...
eğer baktığım kişiye gülümsüyorsam vay halimize
Ben konusarak daha etkili olduğunu düşünüyorum
yavru serçe gibi.
kedilere alerjim var uzaklaş
kediler serçe sever.
serçeler kedi sevmez.
sen bilirsin serçeciğim
m.youtube.com/watch
Bu aralar da herkese şarkılar yolluyorsun aferin yola geliyorsun 🤣
şarkılar bizden hemen kanatlanma serçeciğim biz serçeye de yollarız kargaya da.
çok dağıtım yapıyorsun hatırlamazsın kimin serçe kimin karga olduğunu belediyeden arayayım işe alsınlar seni
sen de sohbeti çok uzatıyorsun adımız çıkacak zaten istemesen de
m.youtube.com/watch
Görüldü 18:23
Konusrak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?