Bir sorunla karşılaşınca strateji mi yaparsınız, yoksa direkt mi davranırsınız?

Siyaset yapmasını iyi bilir misiniz?)
Mesela; bir insanın yaptığı bir şeyden rahatsız olduğunuzda, ona direkt bu durumdan rahatsız olduğunuzu mu söylüyorsunuz, yoksa aranızı bozmadan bir stratejiyle dile getirmeden mi hissettiriyorsunuz?

Ben üzerinde düşünürsem stratejik davranmasını bilirim ama tepkim direkt oluyor genelde çünkü maalesef dobra biriyim.
Bir sorunla karşılaşınca strateji mi yaparsınız, yoksa direkt mi davranırsınız?
Cevapla