❥ Strateji, taktik ve oyunlar sanıldığının aksine sağlıklı bir ilişkinin başlaması ve devam etmesi önünde engel teşkil edebilir.😈👿💜 ─────────୨ৎ───────── #oyunbitti.
İlişkilerde taktik uygular mısınız yoksa doğal mı davranırsınız?
Taktikler bir süre sonra işin içinden çıkılmaz hal ve durumlara sebep olabilir. İlişkinizde ciddiye gitmesi ve aşık olmanız durumunda olmayan şeyleri varmış gibi, olmadığını bir kişiliği sahipmişsiniz gibi göstermeniz ilerleyen zamanlarda maalesef sizin zararınıza olacaktır. Açıklayamaz, hatta sevdiğiniz adamı kaybedebilirsiniz güveni ile birlikte. Her zaman doğal ve olması gerektiği gibi davrandım, karşımda ki insanın tercihi neyse o oldu, çok şükür karşılığını da aldım. Taktikler ilişkilerde insanı yorar psikolojik ve mental olarak. Bilginiz olsun.
İlişkileri tercih etmiyorum ve duyguları da dengede tutabilmek adına taktik uygulamasını doğru buluyorum. Eskiden olduğu gibi yaşardım ama bir faydasını görmedim
Kısa süreli ilişkiler için uygulanan davranış kalıpları. Genelde clup/bar tarzı zaten bu işe uygun erkek ve kadınların bir araya geldiği mekanlarda işe yarayan şeylerdir. Anlık kısa süreli dürtüsel çekim yaratacak temel davranış modelleri ile karşı cinsler birbirlerini test eder. Erkeklere tavsiyem, böyle saçma oyunlar ile uğraşıp vaktinizi enerjinizi harcamayın. Unutmayın! Bir ilişki nasıl başlarsa öyle de biter. Bunu düğüm atmak gibi düşünün, attığınız düğümü çözmek kolay olmamalı!
Doğal ve samimi olmak taktik ten iyidir gerekte yoktur ilişkide kendini başka biri olarak gösterme cabasıdır değeri olmaz insan kendi gibi olmalı sevgiline ben buyum demeli ancak öyle iyi ilişki olur sevgilin seni öylr kabul eder benimser
Ben oyunlardan ve taktiklerden hiç hoşlanmam, açıkçası aşkın en güzel yanı doğallığı değil mi? 🥰 Kendi olduğun gibi davranınca, karşındaki de seni gerçekten tanır ve ilişki sağlam temeller üzerine kurulur. Taktik yapmak yerine hislerini açıkça paylaşmayı tercih ederim. En güzeli samimiyet, değil mi? 💕
O tür şeylerle uğraşacak kadar boş zamanım yok. Ayrıca sonra sen öyle değildin böyle değildine dönüyor iş en baştan olduğu gibi davranmak en doğrusu. Kaldı ki önceden söylüyorum ben bak ben böyleyim vs diye sonra laf edilirse de en baştan demedim mi şimdi niye sorun haline geldi diye de önüne koyuyorum laf geldiğinde
Taktik maktik yok doğal olmayı seviyorum o internette ilişki koçlarını dinlemem yaramıyor bence insan da akıl olmadıktan karakter olmadıktan sonra onları uygulasan olur ki dediğim gibi doğalım olursa olur olmazsa olmaz
Arzu olmazsa olmaz.. kolay ulastigimizi sevmeyiz, azıcık cekismeli olsun ki güzel olsun. Dogalligini cumlelerinin sihiriyle birlikte harmanlamak en güzelidir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
11 ay
En son doğal davrandığım için baglanmaktan korkup kaçtı pis😄