İlişkilerinizde taktik mi uygularsınız? Yoksa kendiniz mi olursunuz?

İlişkinizde taktik mi uygularsınız, yoksa kendiniz gibi mi olursunuz? Ben birinden hoslanırsam, duygularımı belli etmemeye çalışırım.. Belli edersem kaçacak gibi gelir.. O yüzden ağırdan alma taktiğini uygularım..
İlişkilerinizde taktik mi uygularsınız? Yoksa kendiniz mi olursunuz?
Cevapla