AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Z kuşağına ben bile o kadar çok şaşırıyorum ki, çok kötü bir zamana denk geldiniz..
Sizin karmaşıklığınız bizi bu hale getirdi😀
Erkeklerin genetigini bozdunuz simdi pismansiniz 🤣🤣🤣
Bence çok var ya ama 1-2 sene sonra sıkılırsın çok duzse
Varda onlarda kendi halinde yaşıyorlar görünmüyorlar pek
Kıymeti bilinmeyen şeyler zamanla toplumu terk ederler
vardır yinede onlar da seçici davranır. aşık olabilecekleri kızlara yönelir.
Varda kim istiyor böyle erkeği delikanlı olun kızlar doğru söyleyin
Kadınlar o kadar doyumsuzlaştı ki kas boy para ev araba çevre statü mücevher eğlence vs. İstiyor da istiyor... Artık erkekler de illallah etti yalnızlığı seçti.
Erkek sadece yatakta romantik olur ya da yatağa giden yolda
Kusura bakma istediğiniz kişiden öyle olmasını bekliyorsunuz sorun bu işte
Niye olmasın var ben öyleyim mesela ama kadınlar yavşk seviyor artık 😂
Onlar beyaz atlara binip uzaklara gitti kalmadı artık
Oyle bir erkek olsada seninle sevgili olcaginin garantisi mi var? Ne yapcaksiniz boyle erkekleri? Yakisikli degilse zaten gormezsiniz bile
Ayrica her sey sizin icin para herhalde isi gucu olmasi neden sart? Bugun parasiz olur yarin ise girer para kazanir siz hep her seyi erkekten bekliyorsunuz parasizla konusmak bile istemiyorsunuz erkegin degeri parayla mi olculuyor?
Ulan bu devirde adim bile parayla anlıyor musun maddiyat olmadan bir ev nasıl geçirdindirilir söyler misin? Hadi evlendin evinde yok kiradasn hadi getir ekmek hadi evin kirasını öde bakalım hadi yap hadi zenginliği istemekte anladım ama işsiz bir adamida kabul etmemizi beklemeyin. Biz evleniyoruz sürünmeye gelmiyoruz
En az 50 60 bin almasi lazim ona bakarsan asgari ucretle gecinilmez surunursunuz kimse evlenmek zorunda degil evliligi dusunmeyen adama adam degilsin diyemezsiniz
normal erkekler 30 dan sonra ılgı gordugu ıcın herkes anormal oldu
o eskidendi bakarsan artık öyle ablalar da yok neler çekiyoruz gör
Var şekerim olmaz mı! Ana onlarda bu platformlara pek takılmıyor.
Öyle bir devirdeyiz ki masum dümdüz erkekler tecih edilme olasılığı 0
Öylelerini kızlar kendisi yok etti eşitlik adı altında..
Öyle olan olsa bile o gözle bakılmıyor artık. Gözler başka görüyor kalpler başka hissediyor ister istemez
Aslında kadınlar böyle erkekleri sevmiyor. Sıkıcı geliyor. Heyecan arıyorlar. Hâlbuki huzur arıyoruz.
Evlendikten sonra öyle oluyor erkekler merak etme ev geçimi borçlar karı dırdırı birleşince işten eve evden işe oluyor
Öyle insanları sevmiyorsunuz çünkü , sevmediğiniz için görmüyorsunuz bu kadar net
Sen yanlis yerde arıyorsun. Ya da yanlış yerde bulunuyorsun 😏
İşimde gucumdeyim. Sosyal medyam sadece burası var buraya da ayda yılda bir giriyorum. Neden burdayım onu da bilmiyorum. Ama herşeyin de sebebi olması gerekmez bazı şeyler böyle de olabilir
Erkekle kızla alakası yok kardeşim devir b0k gibi artık herkes b0k gibi
Var da görecek kız az
Sanal ortam her şeyi bozuyor
Düşüncelerin de haklısın kızlar için de aynı şeyleri düşünüyorum hepsi flörtöz Sevemiyorum Artık insanlar ihtiyaç gibi düşünüyor böyle şeyleri
Bu dediğin tam tamına 10 sene öncesinde kaldı o zamanlar herkes oyledi saygı sevgi vardı ama artık her şey cinselliğe yönelik duygular olmaya başladı.
Normal zannettiğin de anormal çıkıyor ben anlamıyorum bu işlerden
Benim vardı ama onun da kusurları vardı çök uzerdi o da erkek çök da adam kalmadı artık maalesef
Hahahaha senin aradığın şimdi milyonda 8 falan hahahaha bence arama gerek yok en iyisi yanlız olmak
Halen de var ama hak edecek kiz yok. Öyle olduğumuz zaman değersiz oluyorduk şimdi basıp geçince köle olursunuz
Gel yine var ikinci eş olmayı kabul edersen denk gelir
Halen öyleyim ama dümdüz oluyoruz olmuyor olmasak yine olmayacak o yüzden aynı yoldan devam.
Yo varda onlar kıymetsiz oluyor, göze görünemedikleri için göremiyorsunuzdur.
Oyle erkek leri Boynuz manyagi yapti dolandirdi kadin lar
Hepsi anne kuzusu oldugu icin artık kadın gibi davraniyorlar
çoğu erkekte sapıklık var hormonsal bişi
Şusu olsun, busu olsun diye, hor görüp aşığıladıklarınız şimdi değerli mi oldu?
Herkes hayalinde ki erkeği ister. Ama gel gör ki hayalinde ki kız mısın...
Her şey değişiyor kadınlarda düm düz değil ki
Hemcinslerimiz sayesinde yok biri veriyo bütün erkekler kızların hepsini aynı zannediyor erkeklerde aynı şekilde öyle
Ayn öyle
Var da yok. Ya sevgiye olan inançlarını kaybetmişler ya da gözünü para hırsı bürümüş sürekli çalışıyorlar.
Bu gerçek bir sorudan çok olta gibi geldi 😂
Burdan düzgün çıkmaz merak etme
Kışkırtıcı bir önyargı, iyiymiş 😁
sapık olmam benim suçum değil
Tamam şimdi yavaştan engelle beni
çok ağırdan alıyorum ama
Hadeeee
eheheheh
Erkekler artık yatağa atma derdinde
Ben bi tane normal buldum gibi ama o da hafif ergensi bilemedim jdjdjd
Sen en azından bulup konuşabiliyorsun bacım ben hiç konuşamıyorum artık
Senden de hep cinsellik mi bekliyorlar çevremde ne kadar kız arkadaşım varsa kiminle konuşsa eve davet ediyor
Evet geçen yine biri eve gel dedi khpe tek dertleri bu olmuş bıktım artık cidden
Aynısını yaşıyorum maalesef hayır normal kızlarız bi de her kız da eve davet edilmez ki iyice şaşırdılar
İşte bunu da yapan yine hemcinslerimiz canım onlar bu kdr her şeye müsaade etti erkeklere o haddi verdi onlarda her kızı rahat saniyor
Aynen yeni nesil kızlar çok rahat cidden
Sanirim aşıdan sonra sapıklaştık:)
Tek kelime konuşmadan Beni engeller misin rica etsem Ben de seni engelliyorum
Var da sizin jenerasyonda pek kalmadı
Zaten bizim jenerasyon bitik bitik Vallahi bitik hiçbir şey yok yani Şimdiki erkekler de erkek mi Allah aşkına Nerede o eski Yiğitler Vay maşallah
Maalesef öyle
Hala var. İyi ki varlar
XXL duzum ben 😉
Naaptınız onlara peki?
Arz talep meselesi. Dümdüz erkeğe talep yok 😄
varlar abla denk geliyorum bazen cok tatlislar
Artık yuvarlak top misali erkekler revaçta
Dünyaya gitgide kötüye gidiyor o yüzden
Aslında var da bizler aseksüel olduk
Efendi dürüst erkek istemeyen sizlersiniz.
Kadinlarda da benzer durum var aslında
bitti artik onlar yok