İnsanı daha çok yoran yaptıkları mı yapamadıkları mı?

Hayatta herkesin bir noktada dönüp baktığında ‘keşke’ dediği şeyler oluyor.(herkesin keşkeleri vardır, ne kadar yok desekte :) ) Kimimiz yaptığı hataları düşünüp üzülüyor, kimimiz de yapmadıklarının yükünü taşıyor. Bazen cesaret edemediğimiz bir adım, bazen de yanlış bildiğimiz bir seçim yıllar sonra pişmanlık olarak karşımıza çıkıyor. Sence gerçekten hangisi daha ağırdır, yaptıklarımız mı, yapmadıklarımız mı?

İnsanı daha çok yoran yaptıkları mı yapamadıkları mı?
İnsanı daha çok yoran yaptıkları mı yapamadıkları mı?
Cevapla