İnsan en çok yaptıklarından mı pişmanlık duyar yapmadıklarından mı?

Bence yapmadıklarından, yapamadıklarından daha çok pişmanlık duyar...

Güncellemeler
1 yıl
Güncelle
Güncellemeler
1 yıl
Gnclll
İnsan en çok yaptıklarından mı pişmanlık duyar yapmadıklarından mı?
Cevapla