AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
275Cevap
Erkekte bu gibi özellikler olmamalı üstün olmalı demişsin.. ne olmalı mesela?
Kim ben mi demişim?
k. bakma ya sen değilmişsin :/ cvplayanın adına bakmadım..
Sana gore nasıl olmalı diye değiştiriyorum o zaman
Erkekte sorun olabilir
erkekler ıcın ıtıcı kızlar ıcın çok ıyı. durum bu :)
Kızlara yakışıyor tatlı dürüyor hele de utanıp muzip şekilde gülümserse
Siz olayı yanlış anlıyorsunuz
Utangaç sessiz sakini, asosyal evden çıkmayan tembel bakıma ihtiyaç duymayan sananlar var :ı.. xD
çooook fazla utagaçsa hiç çekemem ve çok fazla sıkılırım yanında o sıkıldıkça beni de sıkar
onu bilmem de utangaç numarası yapan kızlar var salağa yatan cinsten onlar çok itici !
erkek de utangaç olmasın mümkünse
Degildir tabiki. Asıl her dakika konusan yılışık kisiler iticidir.
Utanma yakışır bence ama fazlasıda bayar bir süre sonra, sessiz sessizde nereye kadarr çatlarız be biz :)
Kızlar öyle olmalı.
Erkekler disadönük, özgüvenli ve eglenceli olmali.
Hayatın kısa olduğunu ve sonuna kadar imkanları kullanmak lazım bende zamanında utangaçtım ama sonradan bana hiç yararı olmadığını gördüm
Evet itici girdiği ortamda buzdolabı gibi duran insanlardan nefret ederim
biz senin gibi insanların davranışlarını eleştirenlerden nefret ederiz
et yani nabayim :))
utanmayan kadın ve utanan erkek iticiliği vardır.
utanan kadın ve utanmayan erkek çekiciliği vardır.
bir kız arkadaşım vardı sen neden bu kadar terbiyeli düzgünsün diye yakınırdı bazen :D ulan azcık salsam bu sefer yine diyecek bişey bulurdu kesin.. bosversene kimin ne düşündüğünü; karakterin neyse o dur.
@lapta kardeş insanların genel fikri budur. eğer olaya dediğin gibi bakarsan zaten kızların ne istediği belli değildir. şanslıysan hıyar gibi olsanda çekicisindir şanslı değilsen kralı ol yine birşey değişmez.
ismini yanlış yazdım bir dakka. @latpa
abboooww :D ne laf ettin be kardeş..
@latpa haksızmıyım :D
haklısın ya.. kız mesela küfredeyim istiyor ama keyfi gelince , edince de agzın cok bozuldu hee oluyo :DD (elma yiyeyim muz tadı gelsin gibi bir istek :D )
ne istediklerini hiç bilmiyolar çok haklısın
Oo erkeklerin dayanışmasını görüyorum
@latpa kardeş kısacası kadınlar erkelerde çok değişik karmaşık bir sitem olmasını istiyor. hatta doğa üstü özellikleride olsa mesela havada uçan erkek dünyanın bir tarafını kazıp öteki tarafından çıkan erke tipide olabilir. gerçi bunada birşey bulurla. yok alçak irtifadan uçtun. bulutların üstüne geçemiyorsun falan. neyse kafamız karrıştı iyice. en iyisi dediğin gibi kendin gibi olmak. olursa olur olmazsa koy gtüne gitsin
Sen içini buraya mı döküyon kuzuuum. İtici değilsin tabi ki, neden öyle düşündün sen?
(Ya bizim bir arkadaş varda daha milli olmamış) hesabı :))))
Anlamadım? Milli derken?
Bazı insanlar kendileri hakkında başkalarına soramadıkları soruları ''ya bizim bir arkadaş var da'' diye sorarlar. Onlardan değilsin değil mi?
Yok kendimden esinlenerek sordum
Utanarak yazdığın, belli :) Çekici misin ne?
Utanarak yazsam gizli sorardım demi?
Elimizi uzatıp sana ulaşamadığımız için gizli veya açık sormanın bir ehemmiyeti yok bence :) Sanal ortamda insan çıplak olsa ne olur tacize mi uğrayacak sanki :) Bu gizli yazanları da anlamış değilim zaten.
Peki
Tamam tamam yazmıyorum daha. Utangaçsın sen, çekicisin, şampiyonsun :) Küsme hemen...
Ne dedim ben şimdi?
Ama hep böyle yapıyorsun. Şiddetli geçimsizlik yaşıyoruz şu an. Annenin evine git çabuk. Evde de tek başına durma sakıncalı.
Ne içtin sen Abim? Ksfan senden daha güzel !
Barettendir güzelliği :)
Erkeklerde öyle galiba kız arkadaşımın akrabalarıyla Tanışmaya gittiğimde sessizliğimden sus pus oturuşumdan rahatsız olmuşlar halbuki ki ailemizden böyle görmedik biz..
İlk defa girdiğim ortamlarda tamda böyle oluyorum. Kimseyi ittiğimi görmedim.
Bende utangaç sessiz ve sakinim bnce sıkıntı yok. d
Ah bide bende aynısını bulsam direk evlencem zaten
Peki :D
yerine gore.. bir insan sessiz sakin olursa her zaman kendini savunamaz.
Utangac kiz... Hayallerimden gercege donusen seydir o.. Candir o can :)
Erkekleri bilmem hoş.. ama kızlar kesinlikle itici değil şirin oluyor :) Tabi b*ku cıkmasın
Dozunda olursa itici degildir.
Surekli cekingense evet iticidir.
Harika bir kızdır, hanım hanımdır. Çoğu erkek böyle kızları sever.
Çekicidir kız dediğin sessiz sakin utangaç nazlı olacak 😉😉
Öyle insanlar hele bu devirde veli nimettir altın değerindedir öyle insana denk gelirseniz kaybetmeyin. Hâyâ insanda güzeldir. Eğer hâyâ kadındaysa daha güzeldir.
Bana çekici gelir ama farklı görüşler vardır elbet genelleme yapmak yanlış olur kanımca
hayır neden itici olsun heryerde kendini belli etmeye çalışan tipler itici bana göre
kız ise ona Can verilir... ama erkeğe pısırık hoş değil...
Utangaç, duygularını çok belli edemeyen hatun senin olursa güzeldir ha psikopatada çevirir adamı dikkat
Herşey olması gerektiği yerde zamanında ve miktarında güzeldir...
Utangac erkek mi hadi digerleri tamamda utangacsa omrunun yarisini kemirir haberin olsun
Bayan için olmasa da erkekte itici olabiliyor bence.
Bende öyleyim :) bence itici değil ama itici bulanlar olabilir tabi :)
Utangac olmasi bazi durumlar icin sirin bile olabilir ama herseyin fazlasi itici yapmacik gelir. Aynen öyle @Affedilmeyen👍👏😊
Fikrime katildigin icin tsk hanimefendi
Duruma bağlı. İtici değildir ama iki sessiz insan birlikte olamaz zor
biraz itici yaa. ne o öyle abi robot gibi. tamam ben de çok canlı neşeli sayılmam ama yine de kendimi aştığım yerler oluyo. biraz hareket şart.
her şey tipdir. tipin iyi olsun da karaktere koy rahvan gitsin
Bu sessiz sakinliği eğer saf olmasından kaynaklanıyorsa benim için itici değildir ama bide sessizden kork deye bir laf vardır :)
Tabiki hayır. Ben zıttı öyke tipleri daha çok merak ediyorum. Bana daha ilgi çekici geliyorlar.
lisede öyleydim şimkiki halimle lisede olsaydım orrtalığın hammına.
Ben aynen böyle bir erkeğim ya. Bazen bu özelliğimi sevmiyorum ama diğer tiplere bakınca iyiki de böyleyim diyorum da. Tek sıkıntım sevdiğime açılamıyorum
utangacı bilmem de sessiz olandan korkcan derler :)
Hayır bence itici değildir.
Ama büyük ihtimalle bulunduğu ortamda dikkat çekmeyip yalnız kalacaktır.
Dozunda olduğu müddetçe edepli adaplı güzeldir. Ama fazlası hakkaten itici oluyor bir meraba da de yani adam yemiyor kemirmiyoruz.
topluma göre:
0-10 yaş arası sessiz olanlar akıllı iyi çocuklardır.
11-18 yaş arası sessiz olanlar hanım evladıdır.
19-25 sessizliği ile biraz dalga geçilir.
26+ beyefendi ve hanımefendi bireylerdir.
Katılıyorum kesinlikle
yok iticilik dış görünüşle olur... Sessizlik ya da sakinlikle , çılgınlıkla alakası yok benim görüşüme göre :D
Utangaclik iyidir bence yeri geldiğinde cokda sirin buluyorum bunu ama her zamanda olmaz tabi yoksa toplumda geri planda kalinir bazi durumlarda atilgan olmali insan :)
utangac olsunda geçen bir kızla tanıstım arkadaş ortamında yani utanmak var utanmak var kız yüzüme bakmasını gectım konuşmuyodu benımle okadar utangaclık değişik yani anlamadım
erkek dediğin utangaç olmayacak arkadaş :) erkek iticidir kız değildir :)
Değildir bence. Şahsen sessizler olarak iticiysekte umrumuzda değil...
Utangac olan insan edepli olur kimse korkmasin bir zarar gelmez utangac insandan
Tabi ki itici değil. Ama ne derler bilirsin her şeyin çoğu zarar azı karar
Öyle bir kız bulsam başımdan aşağıya indirmezdim herhalde.
Kizda utangaclik guzel misal yakisiyor bana. ana eekekte ne o oyle sümsük sümsuk hos ilmuyor :0
ah anacım sessiz sakinler gördüm gözleri var ya anam anam diyorum! o kindar hırçın bakışlar...
Yok ya niye öyle olsun esas çenesi düşükler itici geliyor bana :)
Disardan öyleyse tanimadan karar vermemek gerek çünkü insanlar tanidikca degisiyo sicak oluyolar
ikiside itici utangac birisi bana pek samimi gelmiyo nedense.
bende öyleyim tabi kısmen tam benim istediğim gibi biz susarız bakarak anlaşırız (-: gerçi bakamayız da ben utanırım sevdiğim utanır
Utangac ve sessiz kizlar bence cok itici. Heyecansiz ve soluk geliyor. Surekli onlari neselendirmeye calsitikca cok yoruluyosun cnku
İtici buluyorum, odun gibi ne konuşur ne başka biley aksine cana yakın insanlar cok şirin utanmayanlae :)
Utanmak güzeldir hele bir kız utanıyorsa ve ben hissettiysem bende kızarmaya başlıyorum heyecanlanlanıyorum elimde değil