AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
275Cevap
Bir insanla samimi olana kadar sessizim aram iyi oldumu yapmadimi bırakmam :D
Bende öyleyim
bunlar aranacak bir özellik veya aranmayacak bir özellik değil ki önemli olan kendisini bilen dürüst ne istediğini ifade edebilen olması önemli bunlar istenmeyen itici gelen bir sebep olamaz
Hayır deģildir bende öyle birini isterim ama bana zamanla ısınsın da..
Buğün herkes kendini gizliden anlayacağı Tuttu hahahahhhha
iticidir sessizlerden kork sen çok fena olurlar hep onlardan kazık yedim :DD
Herkesle yüz göz olan kızlar var diğer alternatif o yüzden utangaç olsun iyidir
kız için şirinlik olabilir ama erkek için bilemedim kızlara sormak gerek
Erkek iticidir örnek ben yıllardır kızlar benden uzak duruyor ilgilenmiyor
Bende öyleyim utangacim sessizim sakinim biriyle konusurken kalbim deli gibi carpar nedense
var mı hala utangaç, en minik iltifatta yüzü kızaran insanlar :) varsa ne güzel insanlar onlar :)
bence utangaç insanlar çok tatlı oluyorlar hele de bir erkeğe çok yakışıyor.
İtici değildir. Şahsen ben çok isterim öyle olmasını ama fazla değil.
:)
İtici demeyin onlara. Çoğu kendi isteğiyle öyle davranmıyor :)
Erkeklerde cok sessiz olmak iyi degil robot benzetmesi yeri yani :D fakat soyle birsey var sessiz olup cool olan cocuklarda var yerinde espri yapip sizi kendine asik eden :)
İyi laf sokarım bende mesela cuk oturur :D
Kizlarda pek tatli olmuyor ama ya cok bir ezik gorunuyorsun yanlis anlama ama :D
Öyle biri olarak kendimi itici hissetsemde, yok ilgi çekiyor bu kişiler.
Farkındalık yaratırsın, gizemlidir. Bana hep sessiz derler. Konuşmak isteyen hep onlar olur.
aşırıysa evet. ama zamanla konuştukca açılan cinstense, hyr.
bunun yanında güzelsen, insanlar merak eder seni, gizemli bulur, iyidir...
ancak güzel değilsen kötü yanlarını yaşarsın ;)
Aslinda Kizlara daha cok yakisiyo daha tatli daha masum oluyolar. o utandigi andaki mimikleri tebessumu falan cok etkileyici oluyo ama sahsen ben sadece bana karsi boyle olmasini isterim.
Değildir bence. Sessizlik, utangaçlık bu devirde erdem. Ayrıca itici olarak düşünenlerin ne iticilikleri vardır bir bilsen. :)
Herşeyekarışmasındansa sessiz sakin olması daha iyi bence
İtici değildir hatta bazı insanlar susuyosa mütevaziliğindendir
bu saydıkların cilde zarar.) itici diyemeyiz lakin çok normalda değil
Herşeyin fazlası itici ve bir o kadarda basitleştirir
Kızlar için söyleyecek olursak soğuk kanlı bulurum. Ama erkekler sevimli olur:)
Herkesin karakteri aynı değildir Neden sustugu önemli
Bazen öyle olmak iyidir. Ben öyle erkekleri çekici bulurum.
neden ıtıcı olsun ben hep boyleyım ve ınsanlar bnı boyle daha cok sevıyorlar
Çok utangaç olmasın ama söylediğin tarzda bir insan kesinlikle itici gelmez bana.
tek başına yeterli değil bu kriterler bir anlam yüklemeye
Utangaç biraz var da hep diğerleri yüzünden yalnızım demek neydi ulan beni suçum
Kızın öylesi makbuldür zaten , her yerde gevşek gevşek konuşanı ne yapıcaksın ki
Sevgilim biraz utangaç benim cok hosuma gidiyor :)))
benim eşim öyle olsun isterim, bir kıza yakışır ama erkeğe değil.
Dercesi nedir bilemem ama bıktırıcı derece de iticidir kendimden bilirm :D
bence degildir ama arada bir iki laf etsin yoksa olmaz
Erkekte çok iticidir çünkü ilişki içerisinde ilk adım ve açılma gibi durumların erkeğin yapması gerekir.
O yüzden dikkat ederim utangaç sessiz erkekler hep yalnız ezik tiplerdir
Aynen bende reelde sesizim konusmam kizlarla hic
ama her sessiz olanda utangaç değildir belki ortamda kalite yoktur.
Ben sessiz kızlarla ilgilenirim neden aptallık yapıpta çok ilgi göremle vakit kaybediyim ki?
Evet bana itici diyorlar o yüzden değişmeye çalışıyorum
Robot gibisin hocam
@müennes ben öleyim itici miyim ki yani? nie çok kız arkadaşım var yanlış anlama sevgili değil sadece normal arkadaşlarımda var.
pelin... halt etmis onlar kimlerse... kizin utangaci aranipda bulunmaz... sen icini ferah tut bence
Pelin kim?
pekinkanka...
az konuşan kızlar fazla ilgimi çekmiyor bana konuşan eylenen biri lazım ben öyle tipleri seviyorum hayat dolu olmalı bence
Bu Durum,,
Kimine Çekici Gelirken, Bazıları İçinse İtici Gelebilir,,
Bana Göre Çekicilikten Öte (TATLIDIR)
Yerine göre degişir aşırı konuşmakta iyi degil susmakta bana göre yaratan orantıyı vermiş iki dinle bir konuş diye iki kulak bir dil vermiş :D
Utangaçlık erkeğe fazla yakışmaz hatta hiç uymaz fakat kızda çok tatlı durabilir ama fazla utangaçlık hiç bir zaman iyi değildir unutmayalım kızlar... (ceren mesajı aldınmı?)
Kızın çok sessiz olanı iticidir atılgan olmalı biraz bence
bence erkek itici olur ama kesinlikle bir bayan değildir
Sevgilimin öyle olmasını isterim en iyisii kesinlikle
benim en çok hoşuma giden şey budur... insan dediğin kız olsun erkek olsun ağır olacak arkadaş
Bende utangaç biriyim... Ve sevimli olduğumu söylerler.
hiç sevmediğim insan tipi ortamı bayar seni bayar hayatı bayar neşeli olcak insan abi
Kız ise, erkeklere niye itici gelsin ki! Onlar zaten yatakta yılan yatağın dışında koyun arıyorlar. erkekte sakinlik, utangaçlıç, iticidir kardeşim. tuttuğunu koparması lazım erkek, mücadeleci olmalı
değildir ama toplum içinde pek istenilmiyo bence ama bende severim
utangazc olmasi iyidir ama cok sessiz olmasi iyi degildir itici degil ama hos degil
Muhtemelen itici
Çünkü hicbir faydasını göremiyorum şahsen
Ses çıkarmayan kız idealdir konuşunca sıkıntı çıkıyor.
Kizlar icin degildir cidden guzel ve sessiz kiz inanilmaz
Bence cok iyi keşke her kız böyle olsa huy olarak buna bende dahil
Bana göre pırıl pırıldır öteki türlüsü çileden çıkarır
Tabii ki de itici değildir. Kişiliği bu olabilir. Ama sosyalleşmek gerekir yoksa bir omur boyu pasif yaşamak zorunda kalınır.