Kadının bazı konularda erkeğin kendisinden daha üstünü olmasını istemesini nasıl karşılıyorsunuz?

Bana göre erkek ilişkide lider konumdadır o yüzden zeka hayat tecrübesi eğitim saygınlık vs konularda kadından bir tık yukarıda olmalı arkadaşlar.

Ama diyelimki bazılarında aşağı kalıyorsa bile o erkek eğer beni aşağı çekmek yerine kendini daha da geliştirmeye odaklanırsa zaten sorun etmem.

Haklısın erkeğin liderlik gereği en baştan daha donanımlı olması gerekir.
Erkekler eskisi kadar kompleksli değiller eşlerini örnek alıp kendini geliştirebilir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadının bazı konularda erkeğin kendisinden daha üstünü olmasını istemesini nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla