Başak erkeği koç kadını. Koç kadınıyım başak erkegine nasıl davranmaliyim?

1 yillik ilişkimiz vardi bir senedir iletişimi kesmiyoruz 2 ayda bi ya o yaziyor ya ben. Dünde o yazdi ama laubali konusma tarzı var cildirtiyor beni ben cok seviyorum onu bunuda biliyor. Gunaydin dedim bugun gunaydin reis diyor mesajlara gec bakiyor buna nasıl davranmaliyim?
Başak erkeği koç kadını. Koç kadınıyım başak erkegine nasıl davranmaliyim?
Cevapla