Kadın erkeğe saygı göstermeli diyor. Ne yapacağım böyle?

Eşim en ufak şeyde sesi yükselen bağıran birisi. Çok kötü tartıştık. Ailesine yansıdı. Babası diyor ki konularda sen haklısın ama bağırsa da sus. Haksız olsa bile sus. Kadın erkeğe saygı gösterecek diyor. Eşim böyle olunca daha çok cesaret alıyor bence. Onun huyu öyle sende öyle kabul et sus diyince sus diyor. Konuşarak anlaşan nasıl anlaşıyor diyorum yine de sus diyor. İçime ata ata genç yaşta çürüdüm.
Kadın erkeğe saygı göstermeli diyor. Ne yapacağım böyle?
Cevapla