Merhaba 🌺 Evet beyler en cok görüşü sizden bekliyorum. Kizlar sizden de taktik 🤩Kadın size ne söyler nasıl davranırsa - bu kadının kölesi olurum ben. Dersin. Ne yapmalı nasil giyinmeli nasil konuşmalı nasıl davranmalı vs... Vazgecemeyecegin asla hayır diyemeyeceğin kadin nasıl olmalı?
Bir erkeğin vazgeçilmezi olmak için kadın nasil davranmalı neler söylemeli?
Aşağıda verdiğin cevaplara bakılırsa neşeli yüzler anaokulu tavşan grubu öğrencileri gibisin yani mantık dışı calakalem yazılmış cevaplar. Ama kalbin kırılmasın sen haklı ol en azından hemcinslerin gibi WhatsApp da çevrimdışı oldu sevgilim ne yapicam? Regl olduğumu erkek arkadaşıma söyledim ne olcak şimdi? Patates yedim diyetim bozulurmu? Gibi sorular sormuyorsun. Şahsen bir erkeğin vazgeçilmezi olmak bu hayattaki en büyük idealin ise? Ruhunu eğitme vaktin gelmiştir sevgiyle kal küçük dostum
Seni tanımam bilmem sen kimsin derdim olsun seninle? Sadece kadınların zeki olmadığını yazdım hepsı bu su an yeşil çayımı içiyorum relax şekilde gayet sakinim
Yanliz bir noktayi iyi buldun anaokulu öğretmeniyim yeni mezun oldum ama pandemiden is bulamadım. Eğitime verdim kendimi 3 ayri kursa yazildim 100 kitap bitiridm 9 ayda sormak istediğin herangi birsey var mı merak ettiğin
Evet bilissel kuramcilara göre psikomotor tepkilerinin aslında 3. boyutta bir disavurum olduğunu belirtirler ve bu durumda kişi istemsiz bir sinirsel atak geçirir mantığını kaybeder.. sence bir birey geriye ket vurmadan düşüncelerini açığa çıkarmadan nasıl kendini ifade edebilir?
Ozguvenli olman güzel ama bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olursan bu gereksiz Ozguvene girer :)) yani karşılaştığın her erkek kadın budalası eli uckurunda gezen bir abazan değil küçük kız
Bana küçük kiz dediğin icin... dayıcım iyimisin. Birseye ihtiyaçin var mı ... sana her zarf atan kadını da seni dikkate aldığını sanma. Biri vardi aklımda o olabilirmisin diye merktan çağırdım 😉yeşil çay zayıflatır iyi tercih
Keşke senin de benim kadar özgüvenin olsaydı. Ve kadınlar kadar zekan. Bunlar kolay kolay kazanılmıyor. Ama yinede sevdim seni ❤️kendine iyi bak Yemene içmene dikkat et
Astrofizik le ilgili birsey bilmiyorum. Sana bu konuda başarılar. Ama bukadar okudun kadınlarla biraz daha kibar konuşmayı ve az altan almayı dene bende zira cok kabasin. İnşallah başkalarına da ayni üslupta konuşmazsin 💐24 yaşıindayim küçük kiz katagorisimi senin icin
Bu nedir erkekler den çektim ya. Soruma görüş yazan bile kavgaya geliyor. Bu beni yani senin küçük kızı daha da büyütüyor ve güçlendiriyor.. inan hiçbir erkek bana yazsin vs derdin de degilm yazanı da siliyorum sadece seni merak ettim. Biri vardi beni engelledi şaşırdım neden engelledim le ilgilde tuhaf ti o kisi sandim icin msja çağırdım... Her erkek benim icin elini uckuruna atsin diyen degilim kimsenin uckurunun artığı olacak kadar alcalmadim.. Sana attığım sevdim seni vs de hep sizmi laf atacaksınız kadınlara bende atıyorum. 😉Bebeğim
Iyi anlıyorsun burçlardan hazir seni buluşmak bu hafta neler yaşayacağım nasil bir burcum vs yazarmisin ben cok severim böyle şeyleri.. Yorumların gibi icimi çürüteceksen yazma 😄
Aslan burcu kadını sabirsiz ve işine gelmediğinde bir anda öfkelenen ama bir andada yumusayabilen kuralci ve disiplinli bir kadın. Eski kız arkadaşım 25 yaşında ve aslandi. Fakat bir iyi huyu varki severse inanılmaz sahiplenir korur ilgilenir yeterki herşey onun olmasini istediği gibi olsun. Kafası rahat olsun bir Aslanın inanilmaz mutlu eder
Senin burcun ne beni yazarken burcumu sevgilini katın araya ne alaka. Eskiyse üstüne sünger çek böyle kilay kolau şansın olmaz yeni bir ilişkide bende. Sana kadin tavsiyesi hicbirzam baska bir kadinin baska kadina anlatma bahsetme konusunu bile acma. Kadin kadındı bunun burcu vs olmaz kıskanır ve senden uzaklaşır ben anlat yorumla sen bekliyorum 😄
Balık burcuyum ben ayrıca geçmiş gitmiş kapanmış bir konu ayrılan bendim bu arada. ben sadece burcunu iyi biliyorum bak su an bana yazarken bile geriliyorsun sakın ol :)
Birsey daha iyi anlıyorsun evet sana yazarken gerilrsel keşke sadece nasıl bir duygu. Sanki kirk yıllık nefretim gibisin. Dün neler soyledin ezdin laf soktun falan özür bekliyorum dur belki. Sen benim en başta aslan b8rcu olduğumu anladın ve birazda ayrıldığın sevgilinlr ayni huy ayni msjalr gibi geldi benden aldin ona olan kinini bana kustun gibi geldi oylemi oldu?
Hayır asla. Ona nefretim öfkem bile yok aksine çok mutlu olsun Rabbim onun yolunu açık etsin.. seninle tartışmadim fikir alışverişi yaptık böyle gör ayrıca uzduysem özür dilerim hakkını helal et
Bilmezmiyim :) ama ben senin için kum zerresi bile değilim yazdıklarım seni üzmesin seni incitmek istemezdim.. Beni görmez tanımaz etmezsin komşun arkadaşın değilim sanalda sıradan birisi ve bu yüzden kafana bile takma
Hahaha bunu benmi yapicam evet tanımıyor olmam daha kötü ya.. Neden bu kisi bana bukadar gıcık oldu diye düşünüyorum okadarmiyim ya falan 😄aslan burcu kadina hermzan bir takıntı bulur vardir kiyada köşede kafasina takacagi birsey ama en fazla birgun surer unuturum sonra
Ben kalp kirmak tan çok korkarim bilmiyorum farklıyız sen sanal otra mdiye gelişine söylüyorsun ama karsindakinin bir insan olduğunu unutuyorsun az daha dikkatli ol resmen canım. Ukala beyinsiz cahil falan dedin bana 😄oha ya ilk defa bukadar kotu düşünceleri bir arada duydum kendimle ilgili
Buraya 2 gündür üyeyim 37 yaşında hayatı görmüş tecrübe etmiş biriyim abin sayılırım abilere gönül konmazmis bak hem özür de diledim ve asla bu durum için üzme kendini :)
Cok konusan bir kadinla daha sohbet ettin. Hayir özür diledin ya ben soylemis olsamda problem yok.. Zeka seviyem az olduğu ic8n olabilir bunlar 😉neyse problem yok
Tamam problem yok dedim hiçbiri hakkında. Neden üzüldügumr bukadar taktın yerim demi gözün var (takıntı hali) 😄ayrica ne abisi ben dalgasına dayi falan dedim
:) sen aslinda çok iyi yürekli bir kızsın çünkü herşeyi en küçük olayı kafana takip uzuluyorsun haksızlığa gelemiyorsun ki bunu Allah korkusu olan merhametli kişiler yapar. Benimde kız kardeşim vardı evlendi barklandi çocukları oldu ve bekarken onu hiç üzmedim evet korudum kolladim ama üzmedim. Kız çocukları narin kırılgan Allahın bize emanetleri
Yaşlı falan degilsin. Senin psikolojin benden beter galiba bos muhabbet ettik msja gel dedim 😏gelmedin im aşağı kadar yoruma bak kolum koptu ha acaba ne yazdi merkaindayim 😄
Dayı bu soruyu senin yüzünden silicem 😄biri girse baksa ask yaşamışlar ya resmne ya da ask başlayacak falan der yani hemde gizlisin falan . 😄Cok zararlısı ya
Romantik olunca noluyo , ben bi kızı etkilemek için niye eğilip büküleyim saçma sapan tavırlara gireyim onu anlamıyorum romantik erkekleri de boş olduklarını düşünüyorum
En İyi Cevaplar