Çok yalnız hissediyorum yaa, kimsem yok gibi, içimde deriiin bi boşluk var. Görseli koydum, ne olduğumu siz adlandırırsınız artık?

Görseli koydum çünkü benim bile artık kendimi tanımlayacak halim kalmadı
Sürekli eleştirilmekten yargılanmaktan çok yoruldum. Kalbim çok kırık 💔
Tarif edemediğim bi acı var, hiçbir zaman iyi olamadım yaa🥺
Yaşıtlarım çıkıp gezerken ben eve tıkılıp kaldım
Çıkıp da eleştirilmemek için, sürekli yargılanmamak için

İnsanlar neden böyle?
Transeksüel bireyleri neden anlamıyorsunuz?
Transeksüel bireyler de insan ve onlar da çok zor şeyler yaşıyor
İstemediğimiz ve bir bedene sıkışıp kalmış bireyleriz, ama bizde insanız yaaa😓
Lütfen bizi anlayın artık
İçim kan ağlıyor yemin ederim 💔💔
Çok yalnız hissediyorum yaa, kimsem yok gibi, içimde deriiin bi boşluk var. Görseli koydum, ne olduğumu siz adlandırırsınız artık?
Çok yalnız hissediyorum yaa, kimsem yok gibi, içimde deriiin bi boşluk var. Görseli koydum, ne olduğumu siz adlandırırsınız artık?
Cevapla