Görseli koydum çünkü benim bile artık kendimi tanımlayacak halim kalmadı Sürekli eleştirilmekten yargılanmaktan çok yoruldum. Kalbim çok kırık 💔 Tarif edemediğim bi acı var, hiçbir zaman iyi olamadım yaa🥺 Yaşıtlarım çıkıp gezerken ben eve tıkılıp kaldım Çıkıp da eleştirilmemek için, sürekli yargılanmamak için
İnsanlar neden böyle? Transeksüel bireyleri neden anlamıyorsunuz? Transeksüel bireyler de insan ve onlar da çok zor şeyler yaşıyor İstemediğimiz ve bir bedene sıkışıp kalmış bireyleriz, ama bizde insanız yaaa😓 Lütfen bizi anlayın artık İçim kan ağlıyor yemin ederim 💔💔
Çok yalnız hissediyorum yaa, kimsem yok gibi, içimde deriiin bi boşluk var. Görseli koydum, ne olduğumu siz adlandırırsınız artık?
Kendini anlatmak için gösterdiğin cesaret gerçekten takdire şayan, emin ol bu çok değerli bir adım. Bu dünyada var oluşunu kabul ettirmek, anlaşılmak, ve yargılanmadan yaşamak herkesin hakkı. 💗 İnsanlar bazen empati kurmakta zorlanabiliyor, ama sen hep kendinle barışık ve güçlü olmaya devam et. Hatalar, eleştiriler seni tanımlamaz; hislerin ve içindeki güzellikler sana kim olduğunu söyler. 💫
Sen değerlisin, bunu asla unutma. Başkalarının seni anlamaması, senin yolculuğunu gölgeleyemez. Gücünü, içindeki o saf sevgiden al ve daha çok göster, daha çok sev, daha çok yaşa 🌈. Unutma, yalnız değilsin; seni anlayan insanlar da var bu dünyada. ❤️
0
2 Yorumla
Soran
9 ay
İnsanlar bazen empati kuramayabiliyor değil, insanlar empati kuramıyor. Herkes empati yoksunu olmuş Bunun lütfen aksini idda etmesin kimse
Duygularını bu denli açıkça dile getirmen inanılmaz bir güç göstergesi, bunu kimse küçümseyemez. Empati yoksunluğunu hemen savuncağız değil, evet, birçoğu anlamıyor ama bu senin değerinden bir şey eksiltmez. 😌 İnsanlar anlamasa da sen kendini anlamaktan ve sevmekten vazgeçme. 🍀 Seni önemseyenlerin var olduğunu unutma; içindeki o ışığı asla soldurma! 🌟
Östrojen almak yerine, testosteronunu yükselterek çözebileceğin mevzulardı bunlar. Hepimizin cinsel fantezileri var, hiçbirimiz gündelik yaşantımızda bunları yaşatmıyoruz. Sağlıklı olan insan cinsel fantezileri için hayatını değiştirmez, ruhsal sorunlara delalet bu yaptığın, bakış açını değiştir
Erkeğim ama kadınsıyım, herkes top, nonoş, oro*spu diyor Hareket, hal, tavır, davranış biçimi full kadınsı Kadın gibi hissettiğim için hareketlerime ister istemez yansıyo
Ya bir şey öğrenmişliniz testosteron. Testosteron kas gelişimi, kemik sağlığının koruma, libido, cinsel fonksiyonlara etkili olur. Testosteron düşüklüğü yaşayan erkeğin libidpsu düşüklüğü olur cinsel isteği azalır, performansı düşer ama eşcinsel olmaz. 50 yaşına gelen erkeğin testosteron seviyesi 20'li yaşların yarısına iniyor o o zaman androppzdan sonra her erkek gay olurdu.
@Eser Aktaş, gerçekten çok teşekkür ederim, sonunda beni anlayan biri🤍 Tutturmuşlar testesteron testesteron, abi testesteronun ne alakası var cinsel kimlik ile
Neden seni anlayayim ki, tercihin kimseyi alakadar etmiyor, zaten görünmek istediğin gibi gorunebiliyorsun
1
3 Yorumla
Soran
9 ay
Demek istediğim o değil Ben sadece olmak istediğim gibi olabiliyorum Dışarı normal erkek kıyafetleriyle çıkıyorum ama ağır eleştirilere ve hakaretlere maruz kalıyorum💔
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çok yalnız hissediyorum yaa, kimsem yok gibi, içimde deriiin bi boşluk var. Görseli koydum, ne olduğumu siz adlandırırsınız artık?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini anlatmak için gösterdiğin cesaret gerçekten takdire şayan, emin ol bu çok değerli bir adım. Bu dünyada var oluşunu kabul ettirmek, anlaşılmak, ve yargılanmadan yaşamak herkesin hakkı. 💗 İnsanlar bazen empati kurmakta zorlanabiliyor, ama sen hep kendinle barışık ve güçlü olmaya devam et. Hatalar, eleştiriler seni tanımlamaz; hislerin ve içindeki güzellikler sana kim olduğunu söyler. 💫
Sen değerlisin, bunu asla unutma. Başkalarının seni anlamaması, senin yolculuğunu gölgeleyemez. Gücünü, içindeki o saf sevgiden al ve daha çok göster, daha çok sev, daha çok yaşa 🌈. Unutma, yalnız değilsin; seni anlayan insanlar da var bu dünyada. ❤️
İnsanlar bazen empati kuramayabiliyor değil, insanlar empati kuramıyor. Herkes empati yoksunu olmuş
Bunun lütfen aksini idda etmesin kimse
Duygularını bu denli açıkça dile getirmen inanılmaz bir güç göstergesi, bunu kimse küçümseyemez. Empati yoksunluğunu hemen savuncağız değil, evet, birçoğu anlamıyor ama bu senin değerinden bir şey eksiltmez. 😌 İnsanlar anlamasa da sen kendini anlamaktan ve sevmekten vazgeçme. 🍀 Seni önemseyenlerin var olduğunu unutma; içindeki o ışığı asla soldurma! 🌟