Kişilik & Karakter Kendimi yapayalnız hissediyorum çok duygusallaştım, yalnız değilim diyen var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sizi bilmem ama ben yapayalniz hissediyorum Güncellemeler+1 yıl Öyle can sıkıntısindan yalnız kalamamak. filan değil. Ruhsal olarak yalnız hissetmek Güncellemeler+1 yıl Şu an ağlıyorum😂 Kendimi yapayalnız hissediyorum çok duygusallaştım, yalnız değilim diyen var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Bende öyleyim maalesef.. ama zamanla alışırsınız 0 0 Yorumla
KSninSefiri Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Hepimiz yalnızızVe bunu önemsemiyor tabii ki iktidarlar İnsanı umursamıyor politik hiçbir dava 0 0 Yorumla
Kashtira Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 716 cevap paylaştı. Şu an yalnız hissetmiyorum ama yapayalnız olduğum zamanlar olmuştu. 0 0 Yorumla
İndifference321 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Sorun gelmiyor bana sadece biraz düşündürüyor ara sıra 0 0 Yorumla
Rukama Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Varoluşsal yalnızlık olabilir mi 1 5 Yorumla Soran 1 yıl Evet Yorumla Rukama 1 yıl Belki manevi olarak eksiklik hissediyorsun Yorumla Soran 1 yıl Bilmiyorum Yorumla Rukama 1 yıl Belki de seni anlayan içten biriyle uzun zamandır konuşmadın Yorumla Soran 1 yıl Evet doğru Yorumla
Karmakolog Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Bende öyleyim kalabalıklar için'de yalnız herkes sahte samimiyetsiz geliyor 1 0 Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Yalnızlığı özleyenlerdenim ben 0 0 Yorumla
Avcıı921 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 78% +1 yıl Ara ara olur böyle şeyler çok da şey yapma 0 0 Yorumla
BeyazTavşann Takip Et Master Yaş: 30 , eic 38% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Öyleyiz zaten 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bende öyleyim maalesef.. ama zamanla alışırsınız
Hepimiz yalnızız
Ve bunu önemsemiyor tabii ki iktidarlar
İnsanı umursamıyor politik hiçbir dava
Şu an yalnız hissetmiyorum ama yapayalnız olduğum zamanlar olmuştu.
Sorun gelmiyor bana sadece biraz düşündürüyor ara sıra
Varoluşsal yalnızlık olabilir mi
Evet
Belki manevi olarak eksiklik hissediyorsun
Bilmiyorum
Belki de seni anlayan içten biriyle uzun zamandır konuşmadın
Evet doğru
Bende öyleyim kalabalıklar için'de yalnız herkes sahte samimiyetsiz geliyor
Yalnızlığı özleyenlerdenim ben
Ara ara olur böyle şeyler çok da şey yapma
Öyleyiz zaten
Yalnızlık iyidir
İşte o benim