Acayip boşluktayım acayip yalnızım acayip durumdayım?

Benim kadar kimse iyi niyetli olmadı iyi davrandığım gibi davranılmadı düşündüğüm kadar beni düşünmediler söz verip sözünü tutmadı yanında olmasamda uzaktan olduğum kadar destek çıktığım kadar destek çıkmadı mantıklı konuştuğum kadar mantıklı konuşmadı hep ilk söyleyeceği cümleleri sona bıraktı bak şu hareketinden rahatsız oluyorum yapma diyemedi hep bırakmaya yakın canımı acıttılar daha sert kötü konuştular daha katı daha da can acıtıcı oldular ben ne yaptım ki dediler hep güzellikle konusmadılar hep dünyaydı niyetleri hep çalışmaktı ben bu kızı bırakırsam ne olur demedi kalbimin kırılması umurunda olmadı kendisi yaklaştı numara istedi hep güvendim hep güven verdim ama güven vermedi yazmamı hep kötü bildi mesaj attıkça sinirlendi çünkü cevap vermedi önemsemedi söz hakkı bile verilmedi konuşmama kendimi ispat etmeme izin vermedi hep iğrenç insan oldum ne kadar bağlandıysam artık kendimden nefret etmeye başladım beni hep bana suçlu gösterdiler hep yarım bırakıldım kendilerini adam gösterdiler zannedersin ki en doğru insan buldum sanırsın ama sonunda gerçek yüzlerini gösterdiler ne yapayım nasıl insan olayım bir insana sebep psikıyatriye mi gideyim ilaç mı kullanayım bundan sonra yaşamalımıyım bilmiyorum sosyal medya cok iğrenç ortammış konuştukça yaşları geçiyor evlenmek istemiyorlar konuşup ortada bırakıyorlar hep insanın İçine o kadar isliyor ki sürekli gördüğü insanı bi anda hayatından çıkışı nefret ediyorum herkesten
Güncellemeler
7 ay
Bugün 30 oldum arkadaşlar doğum günüm artık hayatıma iyi yönden bakacağım daima değmiyor kımse ıcın
Acayip boşluktayım acayip yalnızım acayip durumdayım?
Cevapla