İnsanı olgunlaştıran şey aldığı derslerdir. Kimi milyon zilyom acı çeker ama ders almayı bilmez bazıları vardır ki kuşun uçuşundan duyduğu mutluluktan ders alır anlam çıkarır. Yani olayın niteliği değil kişinin niteliği önemli
Bu soruya her bireyin yaşamından gelen farklı bir cevabı olabilir. Ancak hayat, maalesef genelde acılarla olgunlaşmamızı sağlıyor. Çünkü zor zamanlar kişiyi köşeye sıkıştırıp güçlü olmayı öğretir. Mutluluklar ise genelde zaten huzura ulaştığımız, o olgunluk meyvesini topladığımız anlar oluyor. Acıyla pişiyor, mutlulukla taçlanıyoruz gibi bir denge var. 😌✨