Bir söz gördüm internette bugün. Ünlü birinin sözü ama tam hatırlamıyorum kim olduğunu. Sevinçlerin daha çok olgunlaştırdığını savunuyordu o zat...
Sizce? :)
Sizce? :)
Kalbin anahtarıdır hüzün...
Hep mutlu olan bir insan insan olamanın tadına varamaz.. Yaratılan duyguların tamamını tadamaz..
Ama kalp kırıkları, üzüntü, kede ve Hüzün.. İşte bunlardır insanı büyüten.. Mevlana'nın da dediği gibi..
"Ham'dım.. Piştim.. Yandım"
Benimde buna benzer sevdiğim bir söz var.''Yaşlanarak değil, yaşayarak tecrübe kazanılır ; zaman insanları değil, armutları olgunlaştırır''diye. Yani bekleyerek olgunlaşamazsın hayat sevinçlerle hüzünlerle seni olgunlaştıracak diyor. Cevabım her ikiside.
Sadece sevinçler ya da hüzünler değildir tüm yaşanılanlardır bizi olgunlaştıran bence :)
Hayal kırıklıkları ve pişmanliklar
Cevap
25Cevap
Ders çıkarılabiliniyor ise, dik kafalık ile yapılan yanlışlıklar ve onun sonucunda çekilen acılar.. Sevinçler aksine insanları bazen onulmaz yanlışlara götürebiliyor aşırıya kaçar ise...
Olumsuz şeyler daha sert vurduğu için insana hayal kırıklıkları vs derler ama insan her şeyden ders çıkarmalı. Sevinciyle üzüntüsüyle her şeyiyle olgunlaşmalı insan
Hüzünler insanı yaptığı bir hatadan dolayı geliyorsa o hatayı o insan anlar ve o hata üzerine olgunlaşır, yani hüzünler insanin her hatasını suratına vurur ondan dolayı hüzünler bence
Tecrübe dedi. Ve sonra ekledi, Tecrübe yaninda kardeşi kitaplar :)
Ne hüzün yaşanmadan sevinç anlam kazanır, nede sevinç, hüzünü yaşamadan ne olduğu anlaşılır. Gerektiğinde mutsuz olucaz ki, mutlu anlarımızın kıymetini bilelim.
Hüzün insanı olgunlaştırmaz sadece yaşlandırır ömrünü kısaltır.
Sevinclerde hüzünlerde insanı olgunlaştırır. İkisidee.
Ne kadar üzülürsen o kadar keskinleşirsin ama hep kendinden bişeyler kaybederek !
Demek sevincler bittikten sonra olgunlasmamizda durdu.
Hüzün daha çok olgunlaştırır çünkü hayatı iyi tanırsın insanları tanımaya başlarsın
Acı çekmek insanı olgunlaştırdığı gibi empati yetisinide kuvvetlendirir.
Sanırım hayal kırıklıkları
insanı yaşadıkları olgunlaştırır ^^
Hüzünler olgunlastirir
sevincin olgunluk yaratabileceğini düşünmüyorum
Hüzünler olgunlaştırır pamps
İnsanı hataları olgunlaştırır.
mutluluk daha ıyı gelır ınsana
İkiside biri olmadan bir halta yaramaZ
hüzünler
insanlar uzuldukleri kadar yaşlıdır
daha çok hüzünler.
hatalar bence..
hüzün
Hüzünler
hüzün olgunlaştırır
Hüzünler..
sanırım :)
Hüznler...
Huzunlerrr...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar