• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler ağlar mı? Neler olursa ağlarsınız? (Sayfa 2)

Sesung
Sesung Takip Et
Xper 2 Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Erkekler ağlar mı? Neler olursa ağlarsınız?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

48

Cevap

484

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • beyond_two_souls
    beyond_two_souls Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Erkeklerde insan evladı bizde duygusalız merak etmeyin. Ama ağlamamız için biraz daha bizi etkileyen durumlar olması lazım. Kolayca ağlamıyoruz. Genelde ağlamak yerine gözümüzden yaş gelir. Hararetli ağlayana pek rastlamadım.

    0
    0 Yorumla
  • qoldex
    qoldex Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 354 cevap paylaştı.

    1-2 saat önceydi hayvan sever adlı sayfalar adı altında beni duygulandıran paylaşımlara ağlamışlığım var nasıl diyeyim hayvanların yaşadığı çaresizlik beni üzüyor aslında burada ne olduğumu nasıl olduğumu çıkarabilirsin.

    0
    0 Yorumla
  • realist96
    realist96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tecrübelerime göre erkek hiçbir zaman ilk önce ağlamak istemez. Ağlasa bile birinin görmesini istemez. Görse bile bir kadının görmesini hiç mi hiç istemez. Çünkü erkek iktidar sever ve ağlayarak bu iktidarın kadının gözünde düştüğünü düşünür.
    Yalnız dikkat ediniz. Böyle istediği için değil iç güdüleri böyle yönlendirdiği için..
    Bu benim görüşüm tabi herkesinkine saygım var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bir film ağlatabiilir beni bir şarkı ya da br şiir bazen (anılarımı canlandırırsa, sevgim aşkım bitmiş olsada ağlrım) dışarda gördüğüm bir çocuk acı çeken bir hayvan ya da insanoğlu ağlarım ama kimse görmeyecek ben yılda bir kere hıçkıra hıçkıra ağlarım dolarım çünkü ve ağladıktan sonra bir sigara yakarım... Ağlamak güzeldir... Emin olun gocunmadan ağlarım ben...

    0
    0 Yorumla
  • Somya
    Somya Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Sorulacak en gereksiz soru. yok efendim erkekler ağlamaz. insan değil çünkü onlar. insan olmayanın kalbi de yoktur çünkü. kırılmaz erkekler, üzülmez, ağlamaz.

    2
    0 Yorumla
  • sefati19
    sefati19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aslında aglamalıymısız l*n cunkı aglamak ınsana ıyı. gelıyomus saglık acısından bı anda bırıkıp patlayınca da olmuyomus daha zararlı olıyomus yanı gururlanmayın * en son bız aglarız dıye. Iyı b*k yıyonuz.

    0
    0 Yorumla
  • Marmarasc
    Marmarasc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Erkekler hiçbir duygusunu kadınlar gibi açık yaşamaz her zaman bir kapalı kutuluk vardır duygusal olarak, gözyaşıda kapalı kutulardan biri.
    Kadın ağladığında karşısındaki erkek de ağlarsa kadın bir o kadar daha ağlar, belkide bu yüzden erkekler az ağlar.

    0
    0 Yorumla
  • _gridenbozma_
    _gridenbozma_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    çocuk gibi ağladığım zamanları bilirim. Ama bunlar her zaman olmaz, sık ağlayan birisi değilimdir. Sevdiğim insanların başına birşey gelir ve ben birşey yapamıyorsam çaresizsem ağlarım.

    0
    0 Yorumla
  • ysflmn
    ysflmn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    erkekler ağlamaz çünkü dağ gibi olmalıdır görkemli güçlü ve mağrur olmalıdır ya da olmak zorundadır kaya gibi sert olmalidırki bütün zorluklara göğüs gerebilsin çınar ağacı gibi heybetli olmalıdırki güçsüz olanı sarmalayabilsin
    ağlasa bile kimse görmez ağladığını kimsenin görmesini istemez o güçsüz halini

    0
    0 Yorumla
  • bygokce
    bygokce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Erkekler tabiki ağlar fakaaattt siz ağlayan erkekleri zayıf (sizi koruyamayacak) olarak gördüğünüzden dolayı size belli etmezler.
    Bazılarıda isteselerde yapamazlar mesela ben 25 yaşına kadar gözyaşı nedir bilmezdim. Sanırım halada yapamıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Speraktif
    Speraktif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    En ufak bir sevgi gösterisinde ağlarım ne yapıyım arkadaş bugüne kadar alışamadım nalet sevgiye :) seni seviyorum kelimesi bile duygulandırır bazen tamam abarttım ama öyle yani duygulanırım en azından

    0
    0 Yorumla
  • Aliismailolumsudur
    Aliismailolumsudur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 55%
    +1 yıl

    Ağlar tabi olm. Duvar bile rutubetten nemlenir, ağlar ve çöker erkek niye ağlamasin. Ama kimsenin görmemesi lazım. Utançla alakası yok ama güçsuz gösterir.

    0
    0 Yorumla
  • Grimmjow256
    Grimmjow256 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 57%
    +1 yıl

    Şu ana kadar doğru dürüst bir kere ağladım diyebilirim. Rüyamda annemi kaybettiğimi ve nedense herkesin benimle dalga geçtiğini görmüştüm. O an hissettiğim acıyı hala unutamam

    0
    0 Yorumla
  • Gizemli_Subay
    Gizemli_Subay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 41%
    +1 yıl

    Evet ağlar. Hayatımda ne icin agladim. Sevdigim kız göğüs kanseri oldugunu ögrendigimde aglamistim. Annem agladiginda hala gözlerim dolar. Sevdigim deger verdigim kisiler beni anca aglatir gerisi bos

    0
    0 Yorumla
  • OgzhnOztkn
    OgzhnOztkn Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Her erkek ağlar ama saklarız bunu. Sizin gözünüzde otoritemiz sarsılır. bir çoğuz bize acıyarak bakar. Size şöyle yontulmamış sert kirli sakallı mafya babası iyi gider. Siz bizdende duygusuz olabiliyorsunuz.

    0
    0 Yorumla
  • farklıbirinsan
    farklıbirinsan Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 39%
    +1 yıl

    Romantik filmleerde sevgilimden ayrıldık tan sonra bir kaç kere oldu ağlamak çok utanç verici mümkünse kimseye çaktırmadan ağlarım hatta genelikle duygusalığımı saklarım

    0
    0 Yorumla
  • mammamiaa
    mammamiaa Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkekler aglamsin yaa hic kaldiramadigim bir goruntu oyle yerlesmiski zihnime onlarin dik durusu aglamalarini hic kaldiramiyorum

    2
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.

    Ağlamaktan beterde oluruz kaleyi içten zapt etmiş iseler

    3
    0 Yorumla
  • sx7paAm
    sx7paAm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=CRXAAZEvUQk



    ben bunu her dinlediğimde ağlıyorm ;(

    1
    0 Yorumla
  • bilimsever
    bilimsever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 53%
    +1 yıl

    Hiç ağlamıyorsa psikolojik bir sorunu var demektir. Sürekli ağlıyorsa da öyle. Arada bir ağlaması normaldir. (Şahsi görüşüm)

    1
    0 Yorumla
  • ahmetayric
    ahmetayric Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kızlar erkekler ağlamaz sanırlar ama erkekler ağladıklarını başkası görmesin diye gizli ağlar sonuçta bizdede var bir kalp sadece içimize çok atıyoruz ve en sonunda patlıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Tbilisi61
    Tbilisi61 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    ağlama eyleminin cinsiyeti yoktur...
    elbette ağlamaz l*n . sadece maç izleyip içki içiyoruz. arada seks falan bir de. böyle bir varlıkmıyız biz sizin gözünüzde çok merak ediyorum?

    0
    0 Yorumla
  • OnurOnder35
    OnurOnder35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkekler kolay kolay ağlamaz ama her şey üst üste gelirse ağlamakla kalmaz çektiğimiz acının 10 katını bize acı çektirenlere uygularız eğer bir erkeğin ağladığını görürseniz çekinmeden yanına gidin çünkü sarılacak birine muhtaçtır.

    0
    0 Yorumla
  • İdealADAM
    İdealADAM Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 513 cevap paylaştı.

    Sen neye ağlarsan adam olan da ona ağlar, ama ulu orta değil çünki erkeğe öyle görevler verilmiş ki omuzlarımda taşımak zor, her ne kadar kadınlar ezik, mazlum gibi görünsede bence işin aslı o değil hayatın genelinde farklı yaşananlar...

    0
    0 Yorumla
  • theDeveloper
    theDeveloper Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    Aslında çoğu zaman ağlıyoruz, bazen gözyaşları içimizde birikir ve bir gün bir darbe daha gelince artık dayanamayıp bağıra bağıra ağlanır.

    0
    0 Yorumla
  • disqosst
    disqosst Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl

    Bizim yetistirilis tarzımızla sizinki bir değil ki. Eğer sizin gibi herkesin icinde ağlayacak olsak nonos olarak yetistirilirdik

    0
    0 Yorumla
  • Ghedto
    Ghedto Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl

    Erkekler sinirden ağlar veya çok sevdiği birini kaybederse ya da terk ederlerse ama terk eden kişiyi yürekten seviyorsa ağlar :)

    0
    0 Yorumla
  • Balkir
    Balkir Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 48%
    +1 yıl

    Geçirdiğim operasyon sonrasında aşırı duygusallastim. Olur olmadık yerlere gözlerim doluyor hatta ağladigim bile oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Scandalboy
    Scandalboy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Pek aglayamam, yanı cok kötü bisey olsa bile aglamak gelmiyor icimden. Annemi ara sıra görüyorum bide pskolojı hastasıdır kendısı o bazen agır bısey soylerse gözlerim dolar baska agladıgımı hatırlamam

    0
    0 Yorumla
  • jamesjames
    jamesjames Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkekler yapısı gereği daha güçlüdür. Kadınlar içlerinde tutamazlar ama erkekler Biriktirip içlerine atarlar. Kolay kolay aglamazlar. Bu yüzden kadinlar daha uzun yaşar erkeklerden

    0
    0 Yorumla
  • baltazarlan
    baltazarlan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    konu inançlarımsa ağlanır aileye vatana bayrağa şehitlere ve daha nice güzel duyguya ağlanır neden olmasın ağlamak ruhun temizlenmesidir utanmayın çekinmeyin içinizden geliyorsa ağlayı verin gitsin.

    0
    0 Yorumla
  • can61
    can61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkekler ağlamaz diye bir söz vardır ama aslı yoktur fotokopisi vardır :D şaka bir yana erkeklik meselesi bu anlatması bize anlaması size zor birşey :)

    0
    0 Yorumla
  • Ssezgin
    Ssezgin Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Erkek adam osuruktan teyyare şeylere ağlamaz. mesela şehit haberine üzülürüm gözlerim dolar istemsizce sonuçta ölenler abilerimiz kardeşlerimiz. onun dışında daha başka şeylerde var ama en çok etkileyen beni şehit haberleri olur.

    0
    0 Yorumla
  • MRTKAYA
    MRTKAYA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkek sevince tam sever ve benim gözümde erkekler Kadınlardan daha cok sever lakin zamanında kazık yiyen erkek bir daha kızları sevmez sadece yatar ondan dolayıdır ki erkek eğer o kazığı yemişse emin olun ki cok aglamıstır

    0
    0 Yorumla
  • Laqert
    Laqert Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Gördüğünde utanirim ; düşmanımın yanında ağlamıştım çok utandım bana laf atmadı çünkü onu orda döverdim bunu biliyordu 😇 reddedilddiğimden beri (2aydır) her gece ağlıyorum diyebilirim ama çok uyumluyduk onunla 😠 gene sinirlendim gözlerim doldu 😳

    0
    0 Yorumla
  • AhmetUnsal
    AhmetUnsal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    En son agladıgımı anlatıncam ama hatırlıyamadım galiba erkekler ağlamaz baskısı yüzünden bazı duygularımızıda bastırdık...

    0
    0 Yorumla
  • MeleklerKonağı
    MeleklerKonağı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben genellikle hırsımdan ağlarım :D İstediğimi alamazsam veya galip gelememişsem sinir krizi detected

    0
    0 Yorumla
  • YalnızBerduş
    YalnızBerduş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    kızlar ne güzel cevap vermiş çoğunluğuda o da insan tabi ağlar filan yok biri kalbi olan ağlar bu ne yahu hiç güleceğim yoktu :D

    0
    0 Yorumla
  • YasinSHN
    YasinSHN Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    çok sık olmasada aglarım '' ama hep yanlız ve gizliden en son 9 yasında birilerinin yanında agladım ondan beri yanlız sesiz aglarm :dd

    0
    0 Yorumla
  • siestalife5
    siestalife5 Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Valla ağladım son zamanlarda hemde fazlasıyla duşundukçe ağlıyorum valla gizlemeye fırsat bulamıyorum :(

    0
    0 Yorumla
  • Bakura
    Bakura Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben ağlarım ama öyle milletin içinde ağlamam birinin yanında ağlamam kendi başıma öyle bir ağlarım ki bazen kendimi kaybederim

    0
    0 Yorumla
  • muratyigit7
    muratyigit7 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    ben yanlız kalınca ağlarım içim dolunca motorsikletimle hız yapar kasketin içerisinde bağırarak ağlarım kimse duymaz görmez

    0
    0 Yorumla
  • çıgınaşık
    çıgınaşık Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Erkekler gücü temsil eder. Ağlamak ise zayıflık olarak algılanıyor. Hiç bir erkek başkalarının gözünde zayıf konumuna düşmek istemez

    0
    0 Yorumla
  • kimbilebilirkibeni
    kimbilebilirkibeni Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    kızlardan da rahat bir şekilde ağlarım daha önce defalarca sevdiğim birinin önünde, metrobüste, askerde komutanımın karşısında, iş yerinde müdürümün karşısında ağlamıştım

    0
    0 Yorumla
  • TruckerAutoİndustry
    TruckerAutoİndustry Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    aglamamak hernekadar olgunluk erkeklik güclülük olarak bilinsede. Yarımdır aglayamayan insan. EKsiktir eksiltilmiştir. Yanlış görür hep aglamayan gözler..

    0
    0 Yorumla
  • blbzar
    blbzar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çünkü öyle empoze edildi erkekler duygularını belli ederse zayıf olacağı kanısı var neden bilmem
    Herşeyede ağlamaz erkek evet ama ağlaması gerekiyorsa bırakın ağlasın

    0
    0 Yorumla
  • bizanas
    bizanas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    zaten tanç verici deyıl ama bı erkeğin ağladığının gorulmesı onu güçsüzlukle yorumlarlar dıye bence bn de ağladım sevdiğim için kızlar narin oldukları için tutamazlar göz yaşlarını

    0
    0 Yorumla
  • teadorkasap
    teadorkasap Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Neden saklarız çünkü bir erkeğin ağladığını hissettirmesi karşısındakine güçsüzlüğünü gösterir. Ben şahsen bir bayan olsam erkeğin benim yanımda ağlamasını istemezdim. Çünkü erkek dediğin güçlü durur dik durur. Ağlarsada gece yatakta ağlar

    0
    0 Yorumla
  • nirvana86
    nirvana86 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ne demiş üstad Serdar Ortaç: Anam bilmez aslında erkekler ağlar. Gerçek manada da bu böyledir. Kadın duygularını belli ederek ağlar ama erkek bu durumda içten içe gözyaşları tıpkı bir nehir gibi akar gider...

    0
    0 Yorumla
  • cansukhj
    cansukhj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bir erkek karsimda aglarsa kim olsa sarilirdim yazik l*n hic gercekte aglayan erkek gormedim.

    1
    3 Yorumla
    • GrandLotus
      GrandLotus
      +1 yıl

      Tabi sanaldakiler bir şey ifade etmiyor. Nede olsa sanal...

      Yorumla
    • cansukhj
      cansukhj
      +1 yıl

      Ya napmaya calisiyosun. Yeter

      Yorumla
    • Sedat22
      Sedat22
      +1 yıl

      Sahiden mi :) an itibariyle sizin evi bulup hergün önünde ağlamaya karar verdim :))

      Yorumla
  • Onurbey89
    Onurbey89 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    erkeklere verilmiş bir sorumluluk var yok erkek şunu yapmaz bunu yapmaz erkekler ağlamaz. Neden biz insan değilmiyiz. Ben mesela duygusal bir insanımdır duygusal bir parça dinlediğim zaman gözlerim dolmaya başlar...

    0
    0 Yorumla
  • maverick83
    maverick83 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    bir erkek zayif gorunmek istemez.
    Insan da olsak iki ayri cinsin kendine has ozellikleri vardir
    Ben birilerinin yaninda cok agladim ama.

    Insanin icindeki kiri aglamak akitir

    Belki erkeklerin ici bu yuzden daha katidir :)

    0
    0 Yorumla
  • MangekyouSharingan
    MangekyouSharingan Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Duygusal biriyim fakat insanların içinde ağlayıp aciz gözükmek istemem her defasında kendimi tutarım örneğin filmin üzücü bir yerinde gözlerim dolar, gerçekten insanların içinde ağlayamayıp duygularını bastırmak çok çok zor.

    0
    0 Yorumla
  • kuyuduzu
    kuyuduzu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    aciz olunan bir an. zayıf gözüktüğümüz bir an. o yuzden uluorta ağlamayız.

    0
    0 Yorumla
  • subarucu
    subarucu Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 416 cevap paylaştı.

    ağlayabılır nıye ağlamasın.. cüneyt abimiz katillerde ağlar dıyor :D

    0
    0 Yorumla
  • Lonelywarrior40
    Lonelywarrior40 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 41%
    +1 yıl

    Zayıf görünmek duygusu erkekte gurur kiricidir;o yüzden...

    0
    0 Yorumla
  • PhanTaso33
    PhanTaso33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    Zırt pırt ağlamaz erkekler. Ama ağlarsada asla sahte olmaz gözyaşları.

    0
    0 Yorumla
  • __YouAreMyCure__
    __YouAreMyCure__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkeklerin ağlayacağı 2 durum bir annesinin ölmesidir iki sevdiği kızın onu onun sevdiğinin milyonda 1 i kadar sevmemesi işte bunlar ağlatır adamı...

    0
    0 Yorumla
  • alhnn74
    alhnn74 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 54%
    +1 yıl

    Her insan aglar hele ki ask acisi ceken bir erkek susmazzz

    0
    0 Yorumla
  • Nxyscn
    Nxyscn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkekler ağlamazlar, suratlarını asmazlar. Erkek , yumruğunu senin çenene sallar ve yürür gider./ David Della Rocco - Şehrin Azizleri II

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (412)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler ağlar mı? Neler olursa ağlarsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler ağlar mı benim cevabım aşağıda sizce? 4 cevap verildi
Tc erkekleri\kızları niye bu kadar ağlaksınız? 11 cevap verildi
Erkekler, sevgilinizin yanında rol yapmak için ağlar mısınız? 11 cevap verildi
Erkeklerin ağladığını biliyor muydunuz? 15 cevap verildi
Sinirlenince. kalp kırar mısınız. özellikle erkekler cevaplasın lütfen? 16 cevap verildi
Erkekler, Erkekler üzülüncene yapıyor? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨