AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
484Cevap
Erkeklerde insan evladı bizde duygusalız merak etmeyin. Ama ağlamamız için biraz daha bizi etkileyen durumlar olması lazım. Kolayca ağlamıyoruz. Genelde ağlamak yerine gözümüzden yaş gelir. Hararetli ağlayana pek rastlamadım.
1-2 saat önceydi hayvan sever adlı sayfalar adı altında beni duygulandıran paylaşımlara ağlamışlığım var nasıl diyeyim hayvanların yaşadığı çaresizlik beni üzüyor aslında burada ne olduğumu nasıl olduğumu çıkarabilirsin.
Tecrübelerime göre erkek hiçbir zaman ilk önce ağlamak istemez. Ağlasa bile birinin görmesini istemez. Görse bile bir kadının görmesini hiç mi hiç istemez. Çünkü erkek iktidar sever ve ağlayarak bu iktidarın kadının gözünde düştüğünü düşünür.
Yalnız dikkat ediniz. Böyle istediği için değil iç güdüleri böyle yönlendirdiği için..
Bu benim görüşüm tabi herkesinkine saygım var
Bir film ağlatabiilir beni bir şarkı ya da br şiir bazen (anılarımı canlandırırsa, sevgim aşkım bitmiş olsada ağlrım) dışarda gördüğüm bir çocuk acı çeken bir hayvan ya da insanoğlu ağlarım ama kimse görmeyecek ben yılda bir kere hıçkıra hıçkıra ağlarım dolarım çünkü ve ağladıktan sonra bir sigara yakarım... Ağlamak güzeldir... Emin olun gocunmadan ağlarım ben...
Sorulacak en gereksiz soru. yok efendim erkekler ağlamaz. insan değil çünkü onlar. insan olmayanın kalbi de yoktur çünkü. kırılmaz erkekler, üzülmez, ağlamaz.
Aslında aglamalıymısız l*n cunkı aglamak ınsana ıyı. gelıyomus saglık acısından bı anda bırıkıp patlayınca da olmuyomus daha zararlı olıyomus yanı gururlanmayın * en son bız aglarız dıye. Iyı b*k yıyonuz.
Erkekler hiçbir duygusunu kadınlar gibi açık yaşamaz her zaman bir kapalı kutuluk vardır duygusal olarak, gözyaşıda kapalı kutulardan biri.
Kadın ağladığında karşısındaki erkek de ağlarsa kadın bir o kadar daha ağlar, belkide bu yüzden erkekler az ağlar.
çocuk gibi ağladığım zamanları bilirim. Ama bunlar her zaman olmaz, sık ağlayan birisi değilimdir. Sevdiğim insanların başına birşey gelir ve ben birşey yapamıyorsam çaresizsem ağlarım.
erkekler ağlamaz çünkü dağ gibi olmalıdır görkemli güçlü ve mağrur olmalıdır ya da olmak zorundadır kaya gibi sert olmalidırki bütün zorluklara göğüs gerebilsin çınar ağacı gibi heybetli olmalıdırki güçsüz olanı sarmalayabilsin
ağlasa bile kimse görmez ağladığını kimsenin görmesini istemez o güçsüz halini
Erkekler tabiki ağlar fakaaattt siz ağlayan erkekleri zayıf (sizi koruyamayacak) olarak gördüğünüzden dolayı size belli etmezler.
Bazılarıda isteselerde yapamazlar mesela ben 25 yaşına kadar gözyaşı nedir bilmezdim. Sanırım halada yapamıyorum
En ufak bir sevgi gösterisinde ağlarım ne yapıyım arkadaş bugüne kadar alışamadım nalet sevgiye :) seni seviyorum kelimesi bile duygulandırır bazen tamam abarttım ama öyle yani duygulanırım en azından
Ağlar tabi olm. Duvar bile rutubetten nemlenir, ağlar ve çöker erkek niye ağlamasin. Ama kimsenin görmemesi lazım. Utançla alakası yok ama güçsuz gösterir.
Şu ana kadar doğru dürüst bir kere ağladım diyebilirim. Rüyamda annemi kaybettiğimi ve nedense herkesin benimle dalga geçtiğini görmüştüm. O an hissettiğim acıyı hala unutamam
Evet ağlar. Hayatımda ne icin agladim. Sevdigim kız göğüs kanseri oldugunu ögrendigimde aglamistim. Annem agladiginda hala gözlerim dolar. Sevdigim deger verdigim kisiler beni anca aglatir gerisi bos
Her erkek ağlar ama saklarız bunu. Sizin gözünüzde otoritemiz sarsılır. bir çoğuz bize acıyarak bakar. Size şöyle yontulmamış sert kirli sakallı mafya babası iyi gider. Siz bizdende duygusuz olabiliyorsunuz.
Romantik filmleerde sevgilimden ayrıldık tan sonra bir kaç kere oldu ağlamak çok utanç verici mümkünse kimseye çaktırmadan ağlarım hatta genelikle duygusalığımı saklarım
Erkekler aglamsin yaa hic kaldiramadigim bir goruntu oyle yerlesmiski zihnime onlarin dik durusu aglamalarini hic kaldiramiyorum
Ağlamaktan beterde oluruz kaleyi içten zapt etmiş iseler
ben bunu her dinlediğimde ağlıyorm ;(
Hiç ağlamıyorsa psikolojik bir sorunu var demektir. Sürekli ağlıyorsa da öyle. Arada bir ağlaması normaldir. (Şahsi görüşüm)
Kızlar erkekler ağlamaz sanırlar ama erkekler ağladıklarını başkası görmesin diye gizli ağlar sonuçta bizdede var bir kalp sadece içimize çok atıyoruz ve en sonunda patlıyoruz
ağlama eyleminin cinsiyeti yoktur...
elbette ağlamaz l*n . sadece maç izleyip içki içiyoruz. arada seks falan bir de. böyle bir varlıkmıyız biz sizin gözünüzde çok merak ediyorum?
Erkekler kolay kolay ağlamaz ama her şey üst üste gelirse ağlamakla kalmaz çektiğimiz acının 10 katını bize acı çektirenlere uygularız eğer bir erkeğin ağladığını görürseniz çekinmeden yanına gidin çünkü sarılacak birine muhtaçtır.
Sen neye ağlarsan adam olan da ona ağlar, ama ulu orta değil çünki erkeğe öyle görevler verilmiş ki omuzlarımda taşımak zor, her ne kadar kadınlar ezik, mazlum gibi görünsede bence işin aslı o değil hayatın genelinde farklı yaşananlar...
Aslında çoğu zaman ağlıyoruz, bazen gözyaşları içimizde birikir ve bir gün bir darbe daha gelince artık dayanamayıp bağıra bağıra ağlanır.
Bizim yetistirilis tarzımızla sizinki bir değil ki. Eğer sizin gibi herkesin icinde ağlayacak olsak nonos olarak yetistirilirdik
Erkekler sinirden ağlar veya çok sevdiği birini kaybederse ya da terk ederlerse ama terk eden kişiyi yürekten seviyorsa ağlar :)
Geçirdiğim operasyon sonrasında aşırı duygusallastim. Olur olmadık yerlere gözlerim doluyor hatta ağladigim bile oluyor.
Pek aglayamam, yanı cok kötü bisey olsa bile aglamak gelmiyor icimden. Annemi ara sıra görüyorum bide pskolojı hastasıdır kendısı o bazen agır bısey soylerse gözlerim dolar baska agladıgımı hatırlamam
Erkekler yapısı gereği daha güçlüdür. Kadınlar içlerinde tutamazlar ama erkekler Biriktirip içlerine atarlar. Kolay kolay aglamazlar. Bu yüzden kadinlar daha uzun yaşar erkeklerden
konu inançlarımsa ağlanır aileye vatana bayrağa şehitlere ve daha nice güzel duyguya ağlanır neden olmasın ağlamak ruhun temizlenmesidir utanmayın çekinmeyin içinizden geliyorsa ağlayı verin gitsin.
Erkekler ağlamaz diye bir söz vardır ama aslı yoktur fotokopisi vardır :D şaka bir yana erkeklik meselesi bu anlatması bize anlaması size zor birşey :)
Erkek adam osuruktan teyyare şeylere ağlamaz. mesela şehit haberine üzülürüm gözlerim dolar istemsizce sonuçta ölenler abilerimiz kardeşlerimiz. onun dışında daha başka şeylerde var ama en çok etkileyen beni şehit haberleri olur.
Erkek sevince tam sever ve benim gözümde erkekler Kadınlardan daha cok sever lakin zamanında kazık yiyen erkek bir daha kızları sevmez sadece yatar ondan dolayıdır ki erkek eğer o kazığı yemişse emin olun ki cok aglamıstır
Gördüğünde utanirim ; düşmanımın yanında ağlamıştım çok utandım bana laf atmadı çünkü onu orda döverdim bunu biliyordu 😇 reddedilddiğimden beri (2aydır) her gece ağlıyorum diyebilirim ama çok uyumluyduk onunla 😠 gene sinirlendim gözlerim doldu 😳
En son agladıgımı anlatıncam ama hatırlıyamadım galiba erkekler ağlamaz baskısı yüzünden bazı duygularımızıda bastırdık...
Ben genellikle hırsımdan ağlarım :D İstediğimi alamazsam veya galip gelememişsem sinir krizi detected
kızlar ne güzel cevap vermiş çoğunluğuda o da insan tabi ağlar filan yok biri kalbi olan ağlar bu ne yahu hiç güleceğim yoktu :D
çok sık olmasada aglarım '' ama hep yanlız ve gizliden en son 9 yasında birilerinin yanında agladım ondan beri yanlız sesiz aglarm :dd
Valla ağladım son zamanlarda hemde fazlasıyla duşundukçe ağlıyorum valla gizlemeye fırsat bulamıyorum :(
Ben ağlarım ama öyle milletin içinde ağlamam birinin yanında ağlamam kendi başıma öyle bir ağlarım ki bazen kendimi kaybederim
ben yanlız kalınca ağlarım içim dolunca motorsikletimle hız yapar kasketin içerisinde bağırarak ağlarım kimse duymaz görmez
Erkekler gücü temsil eder. Ağlamak ise zayıflık olarak algılanıyor. Hiç bir erkek başkalarının gözünde zayıf konumuna düşmek istemez
kızlardan da rahat bir şekilde ağlarım daha önce defalarca sevdiğim birinin önünde, metrobüste, askerde komutanımın karşısında, iş yerinde müdürümün karşısında ağlamıştım
aglamamak hernekadar olgunluk erkeklik güclülük olarak bilinsede. Yarımdır aglayamayan insan. EKsiktir eksiltilmiştir. Yanlış görür hep aglamayan gözler..
Çünkü öyle empoze edildi erkekler duygularını belli ederse zayıf olacağı kanısı var neden bilmem
Herşeyede ağlamaz erkek evet ama ağlaması gerekiyorsa bırakın ağlasın
zaten tanç verici deyıl ama bı erkeğin ağladığının gorulmesı onu güçsüzlukle yorumlarlar dıye bence bn de ağladım sevdiğim için kızlar narin oldukları için tutamazlar göz yaşlarını
Neden saklarız çünkü bir erkeğin ağladığını hissettirmesi karşısındakine güçsüzlüğünü gösterir. Ben şahsen bir bayan olsam erkeğin benim yanımda ağlamasını istemezdim. Çünkü erkek dediğin güçlü durur dik durur. Ağlarsada gece yatakta ağlar
Ne demiş üstad Serdar Ortaç: Anam bilmez aslında erkekler ağlar. Gerçek manada da bu böyledir. Kadın duygularını belli ederek ağlar ama erkek bu durumda içten içe gözyaşları tıpkı bir nehir gibi akar gider...
Bir erkek karsimda aglarsa kim olsa sarilirdim yazik l*n hic gercekte aglayan erkek gormedim.
Tabi sanaldakiler bir şey ifade etmiyor. Nede olsa sanal...
Ya napmaya calisiyosun. Yeter
Sahiden mi :) an itibariyle sizin evi bulup hergün önünde ağlamaya karar verdim :))
erkeklere verilmiş bir sorumluluk var yok erkek şunu yapmaz bunu yapmaz erkekler ağlamaz. Neden biz insan değilmiyiz. Ben mesela duygusal bir insanımdır duygusal bir parça dinlediğim zaman gözlerim dolmaya başlar...
bir erkek zayif gorunmek istemez.
Insan da olsak iki ayri cinsin kendine has ozellikleri vardir
Ben birilerinin yaninda cok agladim ama.
Insanin icindeki kiri aglamak akitir
Belki erkeklerin ici bu yuzden daha katidir :)
Duygusal biriyim fakat insanların içinde ağlayıp aciz gözükmek istemem her defasında kendimi tutarım örneğin filmin üzücü bir yerinde gözlerim dolar, gerçekten insanların içinde ağlayamayıp duygularını bastırmak çok çok zor.
aciz olunan bir an. zayıf gözüktüğümüz bir an. o yuzden uluorta ağlamayız.
ağlayabılır nıye ağlamasın.. cüneyt abimiz katillerde ağlar dıyor :D
Zayıf görünmek duygusu erkekte gurur kiricidir;o yüzden...
Zırt pırt ağlamaz erkekler. Ama ağlarsada asla sahte olmaz gözyaşları.
Erkeklerin ağlayacağı 2 durum bir annesinin ölmesidir iki sevdiği kızın onu onun sevdiğinin milyonda 1 i kadar sevmemesi işte bunlar ağlatır adamı...
Her insan aglar hele ki ask acisi ceken bir erkek susmazzz
Erkekler ağlamazlar, suratlarını asmazlar. Erkek , yumruğunu senin çenene sallar ve yürür gider./ David Della Rocco - Şehrin Azizleri II