AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
484Cevap
Ağlarım neen ağlamıyım ki ama kolay kolay üzüntüden ağlamam olursa sinirden olur
Genelde koşuşturmacadan ağlamaya veya ağlanması gereken bir olayın önemini anlayamayabiliyoruz.
Bazen olur, çekilirim bir köşeye hüngür hüngür ağlarım. O yaşlar gözden dökülmedikçe ruh rahatlayamıyor...
yanlız böyle sorunca aklıma 7 sınıftaki enes geldi :D Hatta müzik dersinde ona ithafen şarkı bile söylemiştim :)) erkekler ağlamaz :D
Babam ve Oğlum u izliyorsam kesin ağlarım... Yapacak birşey yok :(
Duygulu anlar da ağlarım. ya da artık içimde biriktire biriktire çok olmuşsa
en son 6 yaşında pipim fermuara takılmıştı ağlamıştım, gerçi şimdi de takılsa eminim gene ağlarım. çok feciiiii
Erkekler ağlar cok sevdiyse emek verdiyse ve emegin karsılı koca bir hiç olursa ağlar neden aglamasın ki bizde insanız
Ağlar böyle sessiz, sessiz kimsenin görmediği bir yerde çünkü insanlar ondan her zaman güçlü olmasını beklemektedir...
aynen öyle
Banane ben beklemiyorum :Dd
Bu aralar sürekli ağlamak istiyorum ama ağlayamıyorum.
Erkek kişiliği gereği güçlü olmalıdır yıkılmamalıdır ve her kadın kendini ona teslim edebilicek güçlü bir erkek ister yanında.
valla ben ota boka ağlarım :D kim görcekmiş falan gibi de bir derdim yok , erkeğim ama insanım da :D
Biz ağlayamıyoruz cünkü kızlar ağlarken onlara birilerinin sahip cıkması gerekiyo yoksa kazma diyorsunuz
Belki sen yas gormedin gozlerimde
Bir mavzer patliyordu yuregimde
Kus gibi cirpindi kalbin ellerimde
Ben iki kere agladim
kadınlar gibi ağlamaz bence erkekler, belki bir kaç damla göz yaşı. ben Babam ve Oğlum filminde tutamam kendimi, babam gelir aklıma... :(
o kelime ui aptal atalarin uydurmus olmali, oyle bir aglarki, ruyamda bile bir yakinimin oldugunu gormustum kalktim ne bixim agliyorum hatta gectim o an videoya aldim kendimi
Erkekler hicbir zaman aciz oldugu durumu gortermek istemezler sonucta erkeklik gururu var ben hic aglamadim sinirden gozlerim dolmustur yas aakmistir ama agladigmi hatirlamam
Erkekte yaş fark etmez her hangi bir oyuna bağımlı olur sabah akşam oyunu geliştirir birgün bir bakar hesabınız engellenmiştir yazısı çıkar iste ozaman dökülür yaşlar
Bu şarkı geldi aklıma
https://www.youtube.com/watch?v=IULr92xjWOgBazıları karakter olarak duygusaldır öyle aglar ama bu bian da hüzün verici bir duygu da olabilir. Haberlerde merhum Özgecan nın annesinin konuşması gönüllerimizi yaktı mesela
Erkekler ağlar.. Fakat canları çok yandığında ağlarlar.. Öyle içten hıçkırıklarla ağlayanlar var ki.. '' Erkek olmak = Güçlü durmak '' diye nitelendirilmiş , öyle gelmiş ve öyle gidiyor..
ama ağladıktan sonra bir psikolojik çöküş yaşıyoruz
Depresyon gibi birşey anti sosyallik vb
ben kolay kolay ağlamam ama ağladığım amanda sağlam ağlarım sevdiğim kadın için gecerlce ağlayıp kabuslar gördüğümü bir allah bir ben bilirim yani erkekler'de ağlar kadınlar kadar olmasa'da
esneyince gozumden yaz suzuluyor :P
aglar aglarda ne bileyim cok zor yani eskiden agladigim zamanlar oldu can sikici aeyler olmuatu agladiigm oldu ama bayagidir aglamiyorum
Annemin gözyaşlarını görmiyeyim bende açarım çeşmeleri :))
Tantuni ayran gerisi yalan :))
Ağlar ama cok acı seylere. kimseninde gormesini istemez cunku guclu olmak ister
en çok erkekler ağlar herşeyi içine atar dert küpü olur sonrada patlar erkekler daha duygusaldır...
erkekler aglamaz sıl goz yasını kacırma gozlerını benden uslu uslu :)
Özgecan Aslan kardeşimize ağladım. Çok acı bir olay ya.
Ağlamak güzeldir aslında , ben ne hikmetse cenaze felan olunca aglayamam , zorlarim kendimi , ama yine olmaz beceremem , ama bir byani çok seversem ve giderse geldigi yere iste o zaman kesin ağlarım...
Erkekler ağlamaz ağlamamalı çok üzülürüz sonra bak sen hiç ağlayan erkek gördün mü
Bizimde duygularimoz oldugunu hatirlatirim. Ama oyle millet icinde kiz gibi de aglamyiz
Tabiki hiç kimse duygularından tamamen arınmış değil ama babam bir kere ağlamıştı be sanki tüm dünyam başıma yıkıldı olay şu ki erkekler ağlıyorsa ciddi bir şey vardır
Ağlarız ama güçsüz ve aciz görünmek İstemediğimiz için bunu daha çok yalnızken yaparız e tabi olur olmaz herşeyde ağlamayız.
yarın Beşiktaş liverpool maçı (8 sene önceki hatıralarımı düşününce)
ağlarsam yarın ağlarım gibi geliyo
ağlamamız Gerek insanız sonuçta bu özellik sadece kadına değil insana verilmiş bir duygu. onun için bizde ağlamalıyız ki insan kalalım.
hayatta en çok istediğim şeylerden biri ağlamak. ama o yok bende. ne kadar üzülürsem üzlülyüm bir türlü akmıyo zıkkım gözyaşı.
Erkek ne kadar güçlü olursa olsun çaresizlik ağlatır bitirir mahveder bir erkeği ağlatmak istiyorsan günlerce döv ağlamaz ama çaresiz bırakırsan ağlar
Onlarinda duygulari var tabiki aglarlar. Sadece tek baslarina kimselerin gormeyecegi yerde aglamayi tercih ederler.
Dürüst olmak gerekirse ağlar. Ben kendimi örnek veriyim Kavgasız günüm geçmez çok asabiyim haddinden fazla ama bir allahsız çaldı gönlümü terk etti onun için ağladım bende şaşırdım ama
erkekler ağlar mı ağlamaz mı kesin hüküm veremeyiz ama eğer bir erkek bir kadın için ağlıyorsa o kadını kimse o adam kadar sevmeyecektir bundan eminim.
ağlar tabi ki odun taş gibi camid değil ya insan sonuçta ama öyle herşeye ağlamak erkeğin duruşuna yakışmaz hep güçlü hep dik durmalıdır. ağlarsa herkesin içinde ağlamaz gizli ağlar...
erkekler ağlamaz diye birşey yok her erkek ağlar kimi içen kimi dıştan. içten ağlayana soğuk kanlı metin biri derler dışa vuranada duygusal derler. En çok erkekleri ağlamaya ihtiyacı var :)
en son 6 yıl önce şuna ağlamıştım...
https://www.youtube.com/watch?v=Rwwt1QUu2zgErkekler de insan ve neticesinde aglariz ama sizin gibi ayy su elbiseyi almadim diye makyajim aktı diye değil cenazede ve sevdiğinden ayrildiginda
ERKEKLER AĞLAMAZ SADECE ÜZÜNTÜ GÖZ YAŞI DÖKERLER AMA ONUDA KİMSEYE GÖSTERMEMEK İÇİN ELİNDEN GELENE KADAR KENDİLERİNİ SIKARLAR BAZEN ORTAMDA PATLAR BAZENDE SESSİZ VE KARANLIK SOKAKLARDA, EVDE VE ODADA VS
canım dan bıle degerli olan insanlara zarar gelirse aglarım. onun harıcınde dünya umrumda olmaz
Kızlar pembe mi sıçıyor diye soran erkeklere benzemişsin bu soruda.
Utanmıyoruz..
Sadece fazla üzülmemiz gerek.
Canımızın cok yanması karsıdakı ınsanın bızı cok kırması gerek..
Bir erkek kolay kolay aglamaz peki ya ağlarsa? sende aglarsın bende
Babam dayak atmisti o zaman agladim bir :D yoksa duygysal olarak aglamam. Uzulurum 1 hafta kafaya takarm
Hiçkıra hıçkıra ağladığımı bilirim.
Erkeklerde ağlar tabiki😂
Ağlarız bilinmesin isteriz çünkü kendimize yediremeyiz ağladığımızı
Kizinin evlendigini gorunce bebegini eline aglinca aglar uzuntuden cok aglamaz bir erkek
Erkekler aglamaz nedenmi cunku. Erkekler aglamayı bilmez duygusuz deilizdir ama duygularinida kimse ile paylasmayi sevmez buyuzdende kafasinin rahat oldugu yerde aglamaya calisir ama yine beceremez erkek milletiyiz iste nerde kafa rahatorda hayat...
Ağlamak zayifliktir. Bir erkeğin en savunmasız olduğu andır uyku disinda
Öyle ama insan kendine yediremiyor. Ağlamak zayıflıktır, be hiçbir erkek zayıf olmak istemez.
Erkek ağlarsa niçin ağlar söyleyem mi sana? Sadece gerçekten sevdiği bir kadın onu AĞLATABİLİR... Kendimden biliyorum çok ağlattı beni namussuz :D
çünkü bize güvenen bir sürü insan vardır. ailemiz , eger bizde ulu orta ağlarsak onların güvendiği dağlara kar yagmaz mı?
erkek adam ağlamaz diyorlarda ama her erkek ağlar.. gizli saklı ağlar sen görmezsin güçlü görünmeye çalışır oyüzden ağlarken baskası görmez ozamanda erkekler ağlamıyor diye düşünürsün halbuki ağlıyoz ama sen görmüyon
biri ölünce ağlarız işte
Bu erkekler ağlamaz yakıştırması nedir ya o kadar duygu yoksunumuyuz biz? elbette ağlar ama orta yerde ağlamanında bir anlamı yok demi
Ağlarım ama kimseler görmeden. Çevremdekiler hep beni kalpsiz-ruhsuz ve bencil olarak düşünür. Öyle bir izlenim yaratmışım ama öyle değilim.
2 sene önce ağlamıştım kız arkadaşımdan ayrıldığım gün fena bağlanmıştım sanırım :) şu an aklıma gelince kendime gülüyorum :)
sevdiğim karşısında çok ağladım ama o bir kere bile içimde ki gerçek sevgiyi aşkı anlamadı anlamamakta ısrar etti