AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
484Cevap
En son ilkokulda babam kafamda cola turka sise kirdiginda aglamistim
Ağlamak kişiden kişiye değişen bir durum. Ben kendim onu dusunurken bile gozlerim bugulanir.. tipki şimdib buraya yazarken onu derken bile gözlerim doldugu gibi..
Bayadir aglamiyorum nasıl bir duygu olduğunu unutmuşum :))
Aşık olduğun kızdan ayrıldığında terk edildiğinde çok koyar bana
Güçlü görünmek isyen erkeğin aldatmacasıdır ağlamak.
El şakasından hiç hoşlanmam hele pandik filan atan olursa kesin ağlarım
Sevgilim beni çok üzmust gece yatarken ağlardim ama acısını çok pis çıkarırdim
Nasil?
Soğan doğruyordur o erkek ya da bakarsın Tülaaaay der bilemedim şimdi :D
Olur olmadık şeyleri aglamayiz biz...
içimiz ağlar sadece birde ANAMIZ ;-) :(
erkekler hep böyle güçlü biri gösterir bu yüzden saklarlar gözyaşlarını
küçük bir cocuk için için aglayınca kendımı asla frenlıyemıyorum :(
ağlarım her nazım hikmet şiiri dinlerken hemde hüngür hüngür
Duygusal anlarda ağlarım genelde birde sokaktaki ölü hayvanları görünce yaşantılarını insanların onlara karşı nefretini görünce üzülüp ağlarım.
https://bc.vc/q0DLVz Sakın tıklama.
kadınlar gibi her canımız sıkıldığında ağlamayız dert üstüne dert koruz.. yanlız kaldığımızda dökeriz içimizi ağlamıyorum diyen yalan söyler :/
İzlediğim film fazla duygusalsa ağlarım
Bkz: İncir reçeli, Bisiklet hırsızları, Koruyucu (can kurtaran), Babam ve oğlum gibi
bence erkeklerde ağlar sonuşta anlarında bir kalbi var hata bence onlar kızlardan daha fazla duygusalar :)
Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar.. ha bide kablolu kablosuz ağlar filan var. s*çtık ! bayat espriydi l*n bu?
erkek yapı itibariyle kadından daha serttir ve ağlarken gururunun kırılacağı kötü duruma düşeceğini düşünür ve bu yüzden görülmeyi istemez
somut bir örnek vericem yanlış anlama testislere birisi hızlı bir tekme atsa heralde ağlarım özelliklede kızsa
niye erkek insan değil mi duygu yok mi he tabi ağlamak aciz bir durum kimsenın acizmşim gibi görmesını istemem
Ağlarlar tabi ama erkekler ağlamaz diye birşey var gururlaeina dokunur birinin onlari ağlarken görmeleri
üzülünce öfke oluyor duygulanınca ağlamak geliyor içimden ama otokontrolümü kaybetmiyor ve duygularımı dışa yansıtmıyorum
Biz sık sık ağlamayız fakat ağladığımız zaman yalnizz aglariz cogu zaman icimize akitiriz gozyasimizi sizin gibi ortada aglamamamizin nedeni ağırlığımızın ortadan kaybolacagi endişesi
Sana katılıyorum. Bizler verilen telkinden dolayı ağlamak istemeyiz her ksin önünde. Benim için fark etmez. Allah gözyaşını hepimize vermiş kullanalım diye
Ağlarım, sevdiklerimin başına birşey gelirse, ve ben birşey yapamazsam. Özellikle annemin, bir kere trafik kazası geçirmişti. Çocuk gibi ağladığımı bilirim.
2 defa çok ağladığımı hatırlıyorum 1. si dedem çok önemli bir insandı benim için o vefad edince ağladım 1 de çok bağlandığım bir kız arkadaşım vardı o benden ayrıldığında
Ağlar. Belki inanmıyacaksin ama erkeklerin duygu yogunlugu kadinlardan fazladir.
Ama gizli gizli aglar. cunki aglamak bir erkek icin cidden zayif gostericidir.
bir erkek ve balik burcu olarak sabah akşam ağlarim
ağlar tabiki bizlerde kalp yok mu taş kalplimiyiz. :)
gozlerden yas akmiyor sa
kalbin attigindan suphe ederim.
Ağlar, sevdiği birine ağlar, sinir olduğu ama ses çıkartamadığı durumu biriktirip ağlar, ağlar yani
Erkek aglamaz sussar
Erkek icine akitir goz yasini
Ya severse ya sevdigi olurse aglar
kızlar için yeterince ağlatım artık ağlatma vakti. der geçerim
Bu ara fazla doluyum dokunan kendinide benide yakar :))).
"Erkekler ağlamaz sevgilim sil gözyaşını" derler bizim burada 😅
Biriktirir biriktirir en sonunda bir patlarız ki o zaman kimse tanıyamaz bizi
Bence erkeklerde insan oldukları için ağlamaları gayet normal bişey
Erkekler ağlar niye ağlamasın insanız sonuçta duygulanır ağlar çok sevinir ağlar neden ağlamasın.
Kizim dogdugunda aglamistim ben. 2 sene sonra oglan dogdu hic orali olmadim :)
Ben genellikle ağliyorum ya hobim oLdu :D
Rahatlatiyor beni
pc im yanarsa..(efendimizi kıymetlimisssss) (2-3 milyarlık)
erkek adam ağlamaz dediler , biriktire biriktire göl oldu mk içimiz
erkekler aglamaz sil göz yaşını kaçırma gözlerini benden suçlu suçlu
Şu bir gerçekki erkekler her zaman ağlamaz. Fakat Ağlarsa hiçbir zaman da yalan ağlamaz..
Erkek sahiplendiği ne varsa kaybedince sağlayabilir, ama bu sadece şerefli olanlar için gecerli
Erkekler insan olduklarına göre onlarda ağlarlar :)
Yanağına gözyaşı değmeyen hiçbir insan yoktur. Zaten erkekler ağlamaz lafı tamamen yalan:)
Erkek ağlar ve en fazla duygularına yenildiği zaman ağlar ve genellikle yalnız ağlar...
Erkek adam ağlamaz lafı olduğu için ağlamaktan çekinirler bu yüzden gizli gizli ağlarlar..
Erkek adam ağlamaz ben ağlamam bize böyle öğrettiler
Doqarken aqlamadnmi sen :D yani
ben çok sulu gözlüyüm
Sokakta bir kediyi severken bile gözlerim dolabiliyor sanırım çok doluyum:/
Birşeylerin yoluna girmesin herşeyin raydan çıkması gerekir işte ozmn ağlarım
Niye ağlamasın erkeklerin kalbi yok mu sevdiği icin ole bir aglarki
Siteye üye olduğumdan beri sürekli bu soru çıkıyor karşıma. :S Evet erkeklerde ağlar.
22 bayana aynı anda çıplak yakalandığım gün sabaha dek ağlamıştım.
kız arkadasımın beni aldatmasından. Önce beni kimle aldatıyorsa onun elini keserim sonra derin bir nefes çekip aglarım:(
14 yıldır falan ağlamadım ben ama ağlar yani. tuhaf bir durum değil. Benim niye ağlayamadığımıda bilmiyorum insan ağlayıp rahatlamak istiyor bazen.
Bugün o gencecik kıza aglanir. Erkeğim duygularım var
yemin ediyorum gözlerim doldu. hiç hatırlatma :(
Kim bilir nasıl da canı acıdi. Bizim 1 kere doldu onun 100 Kere kardeşim @sntropez Allah rahmet eylesin
Ailemden veya arkadaşlarımdan birine birşey olursa ağlarım.