AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
484Cevap
Sinirden ağlar genelde erkekler duygusallıktan nadir ağlarlar
ağlar ama kadın gibi her şeye değil, ama ağlarsa da sağlam ağlar.
Kim Çıkarıyor Ağlamazı Ya Ben En Ufak Duygusal Film Bile İzlesem Ağlarım... Ama Çaktırmam
Insan olan ağlar. Erkekler sessiz ve yalnızken nadiren ağlar.
Beni disarida aglarken goremez kimse yatakda aglarim :)))
sessiz sessiz için için ağlar bazende hıçkıra hıçkıra
Neden ağlamasın ki biz indan değilmiyiz sadece her yerde ağlayamayız
alkollüylken yalnızken çok dolduğunda güçsüz hissettiğinde bir sevdiğini kaybettiğinde ağlar
Erkekler çok ama çok güzel ağlar çekirdek çitleyip izle. O denli
Sevdiği yabancı kız kendi ülkesine dönünce o son sarilma beni ağlatmisti. :(
Elbette ağlarız ama sevdiğimizin yanında ağlarsak bunu güçsüzlük gibi görürüz doğamız gereği
Birikmisligin sonucu en ufak bir ses goruntu muzik ya da bir mekan aglatir adami..
bir kdın ağlayınca ağlayasım gelmez ama bir erkek ağlayınca tuhaf olurum çünkü çok samimi ağlarlar
Bir film, bir duygusal konusma ve canım yandığında ağlayabiliyorum.
Ağlamak dediğin sadece gözden düşen iki damla gözyaşı değildir bazen
Tipik balik burcu erkeği olarak aglamak karakterimde var. güzel bisey ağlamak.
bence kadınlardan daha çok ağlar diye düşünü yorum ama kızlar gibi ulu orta ağlamakdan çekinirler...
ağlar tabi.. canı sıkıldığı zaman bile ağlayabilir yani..
Erkekler de ağlar ama gerçekten ağlanması gereken şeylere. Kızlar gibi çiçeğe böceğe ağlamazlar.
Bir kadın için ağlayacağım hiç aklıma gelmezdi son 10 günde ağladığım kadar hiç ağlamadım
aglar kardeş özgecan gibi masum kızın katlediliş haberini görünce ben agladım
Evet birisini kaybedince ağlar yani duygusuz değil. s
Birikirse aglarlarlar tabi. Hem de kadinlardan daha iyi becerirler bu isi.
Onu bunu bilmemde ben sinirden ağlarım.. Detaya gerek yok
biz çaresiz olduğumuzda ağlarız böyle en dipteyken kimse görmezken..
hayvanlar bile ağlıyor erkeklere neden cansız varlık gibi bkıyonuz
Fener Turkis air line ueroligi alsın aglarım ben :D sevinçten.
Sürekli ağlamam aşırı derecede üzüldüğümde kendimi tutamam
Çok gördüm ağlayanını. Erkek adam ağlamaz lafı palavra ve saçmalık.
geçen gün izlediğim filmden sonra ağladım, arada oluyo öyle
Sevdiğim biri veya bir yakınım vefat etse ağlarım..
Çatır çatır ağlarım. Sertlik erkeklik değildir bence.
Yok ağlasam çekinmem kim görürse görsün ama pek ağlamam ;)
Utanmak değilde güçsüz gösteriyo biraz ağlamak o yüzden erkek her yerde ağlayamaz
Erkeklerde ağlar tabi ama kimsenin görmesini istemeyiz içgüdüsel birşey herhalde
Sadece şeyim fermuara sıkışırsa çok fena ağlarım :)
Ailemden biri vefat eder aglarim ama su ana kadar agladigimi hatirlamiyorum kucukluk haric ta ki terk edene kadar her aksam basimi yastiga koydugumda gozumden yas gelerek uyuyorum
Sevdiklerini kaybetiklerinde ağlarlar sadece kimsenin gorememesini isterler çünkü güçlü gozukmek isterler
Ben 18 yasindayim 12 yasimdan beri 2 kez ağladım ağlamak suç degil biliyorum ama duygusuzda degilim sadece ne biliyim kolay kolay ağlamayız işte
Bence ağlamak mutluluğu ve mutsuzlugun gstergesidir. Yani ikisekildede gzeldi. Erkek ve kadın ayrımı olmamalıdır.
Bazen aglayamayiz bile. Tikanir bogizin nefesi bile guc alirsin..
Ama bbazen sevdigin kadinin kallarinda bile aglarsin...
aglamak deyince Baba 3 Son Sahne geldi aklıma :)
eger insansa bir kalp taşıyorsa erkekde aglar kadında ama tabi aglamak var aglamak var
duygusal bir dizi film izlediğimde.. şehit haberlerinde.. sinirlerim aşırı derecede bozulduğu zaman.. ama uzun uzun değil en fazla 5 10 dk..
Uv hemde nasıl ağlar yani ağladım yalan yok ama dayak yesem falan ağlamam şu kalp harbi yarılıyor sanki ortadan o zaman ağlamıştım işte
Ağlanır ailevi durumlarda eğer çok badireler atlatmış isen ve bu hayatta seni seven 2 kişi varsa ablam ve babammmm
erkekler ağlar bende mesela bir kızın erkeğe verdiği değeri görünce ağlıyorm benim sevdiğim kız hiç değer vermedi bugüne kadar...
birikir dağ olur sessizce kimsenin haberi olmadan bir kenarda ağlayıp kendini toparlar.
dolar, dolar, dolar ve en ufak bir duygusal sahnede, kimse de yoksa ağlar. Tabi ben ağlarım :D
Erkekler ağlar hemde babalar gibi ağlar da. Siz orasını görebilir misiniz? Hiç sanmıyorum.
ağlar tabi aynı yere vurursan hep taş bile dayanmaz
evet aglar. sevdiğim kız senden ayrılıyorum dediğinde cocuk gibi ağlamıstım.
En sevdigim aileme dayanamiyorum tabi, dusuncesi bile gozlerime farkli duygulari yasatiyor
Sinirlenince ağlayabilirim duygusal degilim pek ama aşırı sinirlenince istemsiz olarak olabiir.
E. i. g. yapmış arkadaş üstüne söze gerek yok bence
Kizlar aglar diyorsunuz peki sokaklarda köse baslarinda sarhos olup icen kadin hic gordunuzmu?
uluorta ağlayan erkeğe de '' bu ne biçim erkek dersiniz !!''
duygusal filmlerde dram filmlerinde, dini videolarda falan
Kendimden yola çıkayım dışımdan ağlayamam Gözyaşı dökmem ama içimden ağlarım feverân ederim.
Duyguları olan herkes ağlar ama erkekler kadınlar gibi kolay kolay ağlamaz ve gizli gizli aglarlar
birzamanlar aglardim ama artik aglamiyorum hayat guclendirdi cok sukur.