Tc erkekleri\kızları niye bu kadar ağlaksınız?

Yani sürekli bir Avrupalı olma isteği sürekli bir orta doğudakilere karşı ırkçılık🤣 Atatürk yok artık kimse sizin g0tunuzu kurtarmayacak o baştaki dediğiniz adama da alışın bence bide gurbetçiler yüzünden böyle yaşıyoruz diyorsunuz anca ezbere laflar gurbetçilerin oyu olmasaydı bile akp kazanacaktı zaten bilakis gurbetçiler ülkeye katkıda bulunuyor her yaz gelip Türkiye’ye para harcamasalar siz dahada fakir olurdunuz ama siz anca bahanelerinizle son gaz devam

Tc erkekleri\kızları niye bu kadar ağlaksınız?
Cevapla