“Bazılarımız Şiirlere, Şarkılara, Filmlere, Kitaplara Tutunuyor. Sanırım Artık İnsan, Tutunamıyor İnsana”
Peki ya bunlara da tutunamıyorsak? Neden devamını yazmadın ki sanki 😒

“Bazılarımız Şiirlere, Şarkılara, Filmlere, Kitaplara Tutunuyor. Sanırım Artık İnsan, Tutunamıyor İnsana”
Peki ya bunlara da tutunamıyorsak? Neden devamını yazmadın ki sanki 😒

Asıl sorun; kendimizi bir yerlerde arayıp aslında içimize bakmıyor oluşumuz. Az biraz kendimize baksak, çok yaklaşacağız aslında.
Tanımlayamadığımı hisleri ve düşünceleri, bizim yerimize tanımlayan cümlelerden görmeye çalışsakta, özünden çok uzağız. Derinliği anlaşılmayanların kaderi yüzeysellikte kaybolmaya mahkumdur.
Çünkü insan ve olayları zihnine etkiliyor ister istemez tetikleme durumu yaşar. Bu yüzden mutluluk bir yerlerde arar durur. Mutluluk inşa etmek gerekir. 🎈
Bu kızın her şeyi değişmiş, cümleleri değişmemiş jsjs
Resimlerini çalarlar korkusudur o iyi bak sj
Peki ya bunlara da tutunamıyorsak? İnsan işte o zaman kendisinden de uzaklaşır ve insan kendisine mecbur kalır ve kendisini kendi içindeki en derin boşluğa fırlatır
"İnsan, kendinden uzak düştüğünde vuslat zamanını ararmış…"
Kitaplarda kendisini arayan bir boşluğun içine düşer kitap bilgi almak ve bilgi edinmek aynı zamanda güzel bir vakit geçirmek için okunmalı Kimse kimsenin ruhuna kitapta şiirde yazamaz
Kanka, bazen gerçekten zor bir yolculuk bu "kendimizi arama" meselesi. Ama belki de önemli olan, o yolculuk sırasında deneyimlediklerimizdir, bulup bulmamaktan ziyade. Kitaplarda bile bulamıyorsan, bir şiirde ya da bir şarkının nağmesinde aramayı dene. Kendini bulmana gerek yok belki de, biraz kaybolmanın keyfini çıkar! Hem kaybolmak başlı başına bir macera değil mi? 🌟📖😊
Cevap
5Cevap
Ben aramıyorum kendimi uzun zamandır ne kitaplarda ne başka bir yerlerde
kitaplarda kendimi aramadım hiç.
Arayan mevlasını da bulur belasını da çünküsü
her firavunun bir musası vardır ne alakaysa aklıma geldi sdfdf
@bybrawo Ben Musa gibi direnirken Ra'lara
Rap'inizin askerleri biat ederler karunlara çıkıp ekranlara
bak bak burada da devam ediyor jsj
dsfsdfsdf
Bulamazsak kayboluruz, isteyen bulur.
Bir şeyleri bi ucundan yakalıyoruz illaki ama... Ne kadar tamamlanabiliriz küçük parçalarla bilmiyorum...
Puzzle misali dağıtanlar düşünsün...
Parçalar fazla dağıldıysa ortaya, genelde hep bi eksik çıkar bütünlediğini düşündüğünde...
Nerde ne arıyorsun, önce bunu bilmek lazım. Çünkü kitaplar tabiki de istediğini veremiyecek sana
Kendini arayan adam kitabı güzeldi
Yazarı kimmiş
Halit Ertuğrul 15 yıl önce falan oludum sanırım
Heee, bildim bildim. Çok etkilenmemiştim
Barış cevapları kapatmış yorumuna cevap veremiyorum ordan 😂 güzel cevap 😂😂
sjjsjs
Bulamazsak oturur mısır patlatır film izleriz çok kasmaya gerek yok :D
Kesinlikle 😅
Yok ben aramıyorum direk kitaba dalıyorum onun hayatı yaşamı tecrübesi genelde macera bilim kurgu tercihim oluyor psikolojik kitaplara ara verdim şimdik🤭😃
Etrafımızdaki insanları buluyoruz o zaman da
bulunca faydası oluyor mu?
Bence oluyor, daha iyi empati kuruyorsun karşındakilerle. Ama sadece sen empati kurmaya çalışıyorsan faydadan çok zararı var.
Tutunamayanlar...
Oğuz baba
Bak barnaklarima hep kağıt kesigi🚬🚬🚬
Ben ucundan kıyısından mutlaka kendimi buluyorum..
Ben buldum ben buyum
Sen bilirsin, bu musun?
Ne mutlu sana o halde 🙃
İnsan
Hayat kitabını yazmalı
Bulduğum oluyor
Hayatımız kitap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?