Demin bir habere rastladım. Beyazit ozturk vestel reklamlari icin 4 milyon lira almis. Artik lira mi dolar mi yaziyordu hatirlamiyorum ama farketmez. Tamam okumak meslek sahibi olmak guzel bir sey ama kimse meslegi babasinin hayrina yapmiyor. Bir getiri icin, yasamini devam ettirmek, para kazanmak icin yapıyor. 4 milyon lira nedir? Biz bosuna mi cirpiniyoruz?
O kadar emek, uykusuzluk, sinavlara giriyoruz, stresiydi falan yaris icindesin. Kpss ye giriyorsun ayda 4-5 bin lira almak icin. Beyazin ne ozelligi var simdi. Iki espri yapiyor diye mi bu kadar para? Bende yapiyorum. Babaminda mizahi kuvvetlidir. Ne ozelligi var simdi?5 sn icin 4 milyon para. 5 yasinda calismaya baslasam omru hayatim boyunca bu kadar parayi yine biriktiremem şu durumda. Yazik vallahi ne diyeyim.
O kadar emek, uykusuzluk, sinavlara giriyoruz, stresiydi falan yaris icindesin. Kpss ye giriyorsun ayda 4-5 bin lira almak icin. Beyazin ne ozelligi var simdi. Iki espri yapiyor diye mi bu kadar para? Bende yapiyorum. Babaminda mizahi kuvvetlidir. Ne ozelligi var simdi?5 sn icin 4 milyon para. 5 yasinda calismaya baslasam omru hayatim boyunca bu kadar parayi yine biriktiremem şu durumda. Yazik vallahi ne diyeyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer