Biz boşuna mı okuyoruz?

Demin bir habere rastladım. Beyazit ozturk vestel reklamlari icin 4 milyon lira almis. Artik lira mi dolar mi yaziyordu hatirlamiyorum ama farketmez. Tamam okumak meslek sahibi olmak guzel bir sey ama kimse meslegi babasinin hayrina yapmiyor. Bir getiri icin, yasamini devam ettirmek, para kazanmak icin yapıyor. 4 milyon lira nedir? Biz bosuna mi cirpiniyoruz?

O kadar emek, uykusuzluk, sinavlara giriyoruz, stresiydi falan yaris icindesin. Kpss ye giriyorsun ayda 4-5 bin lira almak icin. Beyazin ne ozelligi var simdi. Iki espri yapiyor diye mi bu kadar para? Bende yapiyorum. Babaminda mizahi kuvvetlidir. Ne ozelligi var simdi?5 sn icin 4 milyon para. 5 yasinda calismaya baslasam omru hayatim boyunca bu kadar parayi yine biriktiremem şu durumda. Yazik vallahi ne diyeyim.
Biz boşuna mı okuyoruz?
Cevapla