Birini incitmeden gerçeği söyleyebiliyor musun, yoksa kırmamak adına kendini mi susturuyorsun?

Nezaket, sadece kibar sözler söylemek değil, en zor anlarda bile karşındakini incitmeden dürüst kalabilmektir. Gerçeği saklamadan ama kalbe dokunarak konuşmak, çoğu zaman büyük bir incelik ister. Bu yüzden sorulması gereken esas şey şudur: İçindeki doğruları dile getirirken nezaketini koruyabiliyor musun?
Birini incitmeden gerçeği söyleyebiliyor musun, yoksa kırmamak adına kendini mi susturuyorsun?
Birini incitmeden gerçeği söyleyebiliyor musun, yoksa kırmamak adına kendini mi susturuyorsun?
Cevapla