Bir süredir kendimde farklılıklar sezinliyorum ve yaptığım testin sonucunda depresyondaymışım, neler yapabilirim?

Arkadaşlar ilk ciddi sorum, trolleme amacıyla geldiyseniz cevap verme zahmetine girmeyin lütfen.
Üniversitenin 3. senesinde kayış bende koptu , öncelikle ailemden uzaktayım ve her şeyle uğraşmaktan o kadar yoruldum ki artık takatim kalmadı. Yavaş yavaş kendimi çevremden soyutladım , kaç yıllık arkadaşlıklarımla arama duvar ördüm. Etrafına neşe saçan, sosyal ve birçok hobisi olan günlerini dolu dolu geçiren o kız gitti ; yerini okuldan yurda yurttan okula giden tüm gün kitap okuyup saatlerce gözüne uyku girsin diye bekleyen insan aldı. Ailem uzakta olduğu için onların desteğini alamıyorum geçenlerde psikiyatra gittim pharmaton al dedi. Öğrendim ki vitamin hapıymış. Ben bu problemi ilaçla şunla bunla değil de kendi içimde çözeceğime inanıyorum, hayatımda değişiklik yapmam gerektiğini biliyorum ancak bunun için adım atmaktan da korkuyorum. Ne önerirsiniz? Bu tarz problemleri olan var mı benim gibi? Depresyonu atlatanlar hayatınızda ne tarz değişimler yaptınız?
Güncellemeler
+1 yıl
İlk defa günün sorusu seçildim , nasıl oldugunu anlayamadım ama site yetkililerine ve tavsiyelerini esirgemeyen tüm arkadaslara tesekkür ederim.
Bir süredir kendimde farklılıklar sezinliyorum ve yaptığım testin sonucunda depresyondaymışım, neler yapabilirim?
Cevapla