Selaaaam 🌸
Bu harika havayı çalışarak geçirmek zorundayım ve sorguluyorum arkadaşlar...
Bir şeye katlanıyoruz diye diğer her şeye katlanmak zorunda mıyız?

Selaaaam 🌸
Bu harika havayı çalışarak geçirmek zorundayım ve sorguluyorum arkadaşlar...
Bir şeye katlanıyoruz diye diğer her şeye katlanmak zorunda mıyız?

Hayır, bazı şeylere katlanmak gücün göstergesidir ama her şeye katlanmak kendine ihanettir. İnsan bazen sevdikleri için, düzeni bozmamak için, alışkanlıklarına yenilmemek için bazı şeyleri sineye çeker ama sınır çizilmediğinde bu katlanış zamanla içini yiyen bir sessizliğe dönüşür. Her sabır, saygıdan gelmez bazen korkudan, bazen yorgunluktan doğar. Ama şunu unutmamak gerekir, kimse sürekli kendi sınırlarını yok sayarak ayakta kalamaz. Katlanmak bazen gereklidir ama kendini unutturuyorsa, orada durmak değil dönüp kendine sahip çıkmak gerekir.
Hayır, kesinlikle değiliz.
Bir şeylere katlanmak, sabırlı olmak ya da anlayış göstermek sağlıklı bir ilişkinin ya da yaşamın parçası olabilir. Ama bu, her şeye göz yummak, kendini yok saymak veya sınırlarını çiğnetmek anlamına gelmemeli. Katlanmak, sınırların farkında olarak, değerlerinle uyumluysa anlamlıdır. Fakat kendine zarar vermeye başlıyorsa, bu artık katlanmak değil, kendini bastırmak olur.
Her şeyden önce, senin sınırların, ihtiyaçların ve saygın önemli. Katlanmak, bir seçim olabilir; ama her şeye katlanmak zorunluluk değildir. Gerekirse “hayır” diyebilmek, sağlıklı bir yaşamın temelidir.
Katlanmak özsaygıya zarar vermediği sürece anlaşılabilir bir durum kısacası...
Burada sınırlar önemli. O sınırlar bir kere aşılırsa geri dönüşü olmaz
Evet sanırım haklısın 🙃
Ahahah değiliz 🤣
Fırınının ısınan havası ile ısınması ile doğrudan ateşe yemas ile ısınması arasında nasıl fark varsa görseldeki gibi, bizim için de katlandığımız şeylerin miktarı ve türü olarak limit farkı var.
Birisine günlerce katlanabilirken diğerine sadece dakikalarca katlanabiliriz belki 🙃
Tam olarak öyle... Etki değişince aynı şeye bile katlanmak gelmiyor içimden mesela 😂
Anlamıyorlarsa da yaşatıp öğretiriz biz de 🤷🏻♀️😂
Değiliz aslında ama hep daha fazlasını isterler elini verince kolunu kaptirirsin durumu kimseye yemezsin yaranamazsın helede patrona:))
Yok ya patron sempatik adam şimdilik sorunum yok hahahaha 😂
Teşekkür ederim 💓🩷
Günaydın
Selam! 🌼 Katlanma konusu bence hayatımızda kocaman bir yer kaplıyor, ancak her şeye katlanmak zorunda değiliz. Priorite belirlemek önemli; seni mutsuz eden şeylere daha fazla katlanmak gereksiz bir yük olabilir. Bu havada çalışmak keyifsiz ama belki kendine minik ödüller verebilirsin. Hayat kısa, enerjini nereye harcayacağını seçmek senin elinde. Senin mutluluğun öncelikli olsun! 🍀✨
Cevap
21Cevap
Hayır değiliz, bu düşünde de olanların hayatlarına soxum
Hayır, değiliz. Bir şeye katlanıyor olmamız, her şeye sessiz kalmamız gerektiği anlamına gelmez. Bazen insanlar "zaten bu kadarını çekiyorum, biraz daha susayım" derken kendi sınırlarını silmeye başlıyor. Oysa ki her insanın bir değeri, bir sabır eşiği, bir kırılma noktası var. Katlandığın şeyin kıymetli olması, sana her şeyi mecbur kılmaz. Bazen “yeter” demek, kendine duyduğun saygının en net halidir.
Ağaca sormuşlar en çok neden korkarsın, balta demiş. Haydaaaaa ateş değil hani yangın hepinizi yakar ama balta tek tek keser, keçi hepinizin fidesini yer, sel mel, yıldırım... niye balta eeey ağaç demişler. Niye biliyor musun, kökü benden de ondan demiş, abi dediğim adam bana bunu yaptı.
Bu da öyle bir hikaye işte, her şeye katlanılmaz. 😅😅😅
" İnsan sabır ile katlanmayı karıştırır çoğu zaman! İnsan acılara sabreder, sızlatanlara katlanır, yokluğa darlanır ama yalnızlığa katlanır, çalışmaya dayanır ama yorgunluğa katlanır. İnsan artık öyle çok her şeye katlanır ki en sonunda yaşamaya katlanamaz hale gelir. "
https://www.youtube.com/embed/dp4JiN0s9DkÇağımızın en büyük vebası, tedavi ise müdür gibi görünenlerin suratına tükürüp istifayı alnına yapıştırıp sakin adımlarla ortamı bir tavuskuşu gibi sallanarak terketmek
Hadi birlikte yapalım 😂😂
Hayatın şartları gereği veya kalbimizdeki iyilik sevgi adına bir çok şeye katlanıyoruz. Ama bu demek değil ki herşeye ve herkese sınırsızca katlanacağız. Bu fedakarlık bir noktadan tamam olmalı.
Hayır kesinlikle. Bizim de bir tahammül sınırımız var.
Bence de öyle hatta daha önce katlandık diye tekrar katlanmak zorunda da değiliz aynı şeye 😂
Tabi canım. Modumuz hep aynı olacak diye bir şey yok 😅
Herşeyin bir sınırı var. Gerektiğinde bir damla koca bardağı taşırır ama asıl sıkıntı o son damla değil onların birikmesiyle olur.
Yani demek istediğim bardak taştığı zaman sıkıntı büyük olur😂
hayır. hayat sadece seçimden ibaret... neyi seçersen onu yaşarsın... Yani ona katlanırsın...
seç ve katlan
seçme katlanma
Tahammül edilebilen şey var edilemeyen şey var valla
En kötüsü de katlanılmayı kendisine hak gören eksik zekalılar.
Sadece nazı geçenlere katlanıyorum.
Bilimden gelen aciklama; borcam kullanma kilavuzuna bakiniz!! 😅😅😝
Hayır aslında doğru bakılırsa sadece istediklerimize katlanıyoruz 🙃
Hayır herşeye ve herkese katlanmak zorunda değiliz..
Hayatının bir döneminde bedel ödemeyenler, hayatları boyunca bedel öderler.
maalesef direnip dayanmaktan baska cikis yok
Hayır tabi
Postala gitsin
Hangi birini?
İlk aklına geleni
Aynı anda birden fazla şey...
Sırasıyla hepsine sıra gelecek acele etme
Anlaştık başlıyorum bir tanesinden o zaman 😌
Hadi bismillah 😂
Sen her zamanki gizli misin 👀
Evet 😂
Baştan desene ya ben de emin olamadığım için ciddi olmaya çalışıyorum 😂
Anladın sandım ya😂
Aslında anladım da emin olamadım bir taraftan da 😂
Deseydin o sen olsan bari diye 😂😂
Açığa çıkamayacak mısın artık cidden ya 😂
Çıkacağım ansızın 😂😂
Hoşuna gidiyor dimi merak uyandırmak 😂
Kesinlikle evet sende seversin 😂😂
Sinirimi bozuyorsun 🥲😂
Niye ki 😂
Ben uzun süre meraklandırılmayı sevmem 😂
Tez canlı birisin yani 😂
Tam olarak öyle 😂
Her şeyde mı 😂
Emin olamadım içeriğe göre değişir 😅
Çoğunlukla öylesin gibi 😂
Mesela? Spesifik örnekler ver ki evet öyleyim diyeyim 😂
Onu den diyeceksin ama 😂
Tabi ki demeyeceğim senin yüzünden tüm KS'ye duyuramam özelimi... Bütün gizemliliğim kaybolmasın havamı bozma dur 2 dk 😂
Haha ona bende rıza gostermem 😂😂
O yüzden hadi bana sinyal ver bari 😂
Sağda bekliyorum 😂😂
Dörtlüleri yak o zaman 😂😂
Yaktım yan kapıyı da açtım 😂😂
Göremiyorum hala 😂
Gözlükleri çıkart lütfen 😂😂
Asıl gözlüksüz göremiyorum ben 😂
Haha o zaman tak 😂😂
Hadi bekliyorum hala 😂
Sabah çay simit yapmaya var mısın 😂
Yarın izinliyim olmaz o yüzden 😂
O zaman sana geleyim kızartma yap yiyelim 😂😂
Annemdeyim konum atayım mı orayı da biliyor musun? 😂
Bilmiyorum orayı gelip alman lazım 😂😂
Nereden alayım peki? 😂
Şoför sensin 😂
Nereden alacağına şoför mü karar verir 😂
Şurada bekle beni diyeceksin o kadar 😂
Konum at sen oraya gelcem 😂
Atıyorum 😂
Tamam bekliyorum 😂
Gönderdim 😂
Offf git sinirlerimi bozuyorsun 😂
Niye be beğendim ya işte soruyu 😂
Yoo beğenmemişsin 😂
Katlanmam ben çamaşır değilim
boş ver. Aç bi' Carslberg, bak keyfine
İnsanin sabrını son raddesine kadar sınayıp ne yaptım ben şimdi diyen pişkinler için doğru cümle olabilir.
Asla öyle bir zorunluluğumuz yok.
Ben katlanmam
Hayır tabii ki
Yooo
Hayır değiliz tabiki 😏
Zor soru bu joker hakkım var mı
Keşke öylemiş gibi sanılmasak
Hayır
Bazı şeylere zorundayız
Elbette hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?