Birileriyle bi şeyler yaşamak zorunda mıyız?

Hani ergence ilişkilerim bitti çocukça şeyler de bitti ama olgunluğa erişince ilişki kurama maya başladim asıl şimdi kurmam gerekmez miydi ya. Olmuyo ama. Mesela kötü tarafımı beslemeli miyim kötü şeyler yaparak zevk almalı mıyım gencecik yaşımda? Ergence ya da kötü şeylere devam etmeli miyim? toksik şeyler yaşamak zorunda mıyım illa? Biri ile gerçek bir ilişkim olmayacak mı ailem dışında? Ya da ne blm arkadasınla çılgınlık yapmak zorunda mısın? sevgilinle her zevki yaşamak zorundamısın? zorunda mıyım yahu yalnız olmamak için toksik olmak zorunda mıyız yetti ya. Neden ben gibi içten biri yok neden bişiler yaşamak zorundayım herkesle illa?

Birileriyle bi şeyler yaşamak zorunda mıyız?
Cevapla