Öyle ya da böyle bir hayat yaşıyoruz öyleyse birbirimiz için neden zorlaştırıyoruz?

İş için akrabalık için birbirimizi kırmaya ne gerek var haz etmediğin ortamda kalma gerçekten çok saçma sebepler için insanlar birbirini kırıyor ve ben çok üzülüyorum

Öyle ya da böyle bir hayat yaşıyoruz öyleyse birbirimiz için neden zorlaştırıyoruz?
Cevapla