Garip bir soru olacak ama yanit bekliyorum yine de...Hayat mi zor yoksa onu zorlastiran bizler miyiz?
Bir yerde yanlislik yapiyoruz ama nerde
Bir yerde yanlislik yapiyoruz ama nerde
beklentiler yüksek,doyma duygumuz yok,herzaman daha iyiyi istiyoruz,daha çok para istiyoruz,daha iyi ev daha iyi araba,daha yeni telefon veya pc vs vs.az çalışıp çok kazanmak tek gayemiz.içip eğlenmek yalandan kaçış yolumuz.boş işler eğlencemiz olmuş.faydaya dayalı dostluklar,paraya dayalı evlilikler,herkes kendi için yaşıyor. gerisinide anla işte.
hayat hiçte zor değil biz zorlaştırıyoruz.kendi benliğimizin farkında olsak zaten böyle düşünceye kapılmayız.ufak şeylerden mutlu olmayı beceremedikten sonra hayat zaten sana zor ve sıkıcı gelecektir.hep büyük mutluluğu hedefleyip ufak mutlulukları es geçip hayat zor be arkadaş demek kolay.önce kendini tanı ve sana sunulanı görmeye çalış :)
bu kıyaslamayla ilgili bir konu olmalı.bazı kşiler imkanları olduğu halde zorlaştırırlar bazı kişilerde o imkanları bulamadığı için hayatı zor yaşamak zorunda kalırlar.kader diyorlar işte sonrada bunun adına.allah herkesin kaderini bahtını açık etsin dileğiyle.
koşullar zor
Cevap
18Cevap
Doğru Cevabı veriyorum :D hayatın hiçbir zorluğu yok sadece zamanında aile büyüklerimizin yapmış oldugu ve ya yapamadıkları seyler için zorluklar içerisindeyiz...
İşin bi de kendi tarafımızda olanı var ki kendini zora sokma işini bil kaffayı çalıştr :D HAYAT ÇOK GÜZEL İŞTE
hayata karşı sabır silahını kullanmazsan, dirayetli olmazsan zordur. inişe geçmeden elbette çıkış olacaktır. ha çıkarken de taşa takılmak var inerken de. önemli olan atacağın adımı kestirmek... Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermez. Malıyla canıyla cananıyla sınar.
biz zorlaştırıyoruz küçük şeyleri büyütüyoruz herşeyin fazlasını istiyoruz doymuyoruz
sonrada oturup ağlıyoruz üzülüyoruz ..
Hayatı Allahın emrettiği gibi yaşasak aslında çok rahat yaşarız ..
Hayat degil insanlar zor.. Hersey kendi ellerimizde oldugunu bile bile zorlastiriyoruz hayatimizi yada kisaca her zaman imkansizi basarmayi istiyoruz :)
zorlaştıran sanırım bizleriz aldığımız kararlar bir kapıyı açarken diğer kapıyı kilitliyyor geri dönmeye çalıştığımzda kilitli kapıya denk geliyoruz...
hayat hep aynıdır. zorlaştıran insandır. 500 sene önceki dünya nasılsa şimdide aynıdır. insan teknoloji ile birlikte her şey değişiyor zannediyor ama yanılıyor değişen şey ise insanların yaşam tarzı dünya hep aynı. zorlaştıran insandır.
bir cok kişi zorlastırıyo hayatı hatta herkes dolayısıyla hayat zor hala geliyor yani sorunun cevabı hayatta zor bizde zorlastrııyoruz
Hayat zor değil aslında bizi yoran, dolayısıyla hayatı zorlaştıran insanlar, yanlış seçimlerimiz, hatalarımız...
hrkese göre farklı aslında ama hayat benim zorlaştırdıklarrıma göre fazlaca zor
hayat hata yapmaz soyuttur.insan hata yapar.hayatı yargılayan baştan hata yapmış demektir.insan önce kendini yargılarsa sonuca ulaşır.
hayat ne kolay ne de zor. hayat oldugu gibi. ona deger bicen, zor-kolay diyen bizleriz.
Hayat yada Baska Bır kavrama karsıt ıfadelerı sıddetle kınıyorum. Tuketıcı herzaman ınsandır. Doga kendını yenıler. Insanlar ıse Duzensız popülasyonlarda bulunur tuketır tuketır.
Hayat da zor , bizlerin de zorlaştırdıgı durumlar var.
Yazdığım bir şiirde bu dizeleri kullanmıştım. Bi hoş oldum :)
Hayat zor, ama surekli hayat zor hayat zor diyerek dahada zorlastiriyoruz
hayat zor ben daha da zorlaştırıyorum bir de o toz pembe yaşayanları hiç anlayabilmiş değilim zaten
Hayat zor değil. Sadece bize seçenekler sunuluyor seçtiğimiz seçeneklere göre hayatımızı yaşıyoruz. Zor-kolay kişinin elinde olan bişey bence.
Bence hayati biz degil cevremizdeki insanlar zorlastiriyor belkide bizde bilemden onlarin hayatini zorlastiriyoruzdur
bence hayat oldugu gibi devam ediyo zorlastıranda biziz kolaylastıranda hayatı gayet güzel olanlarda var
Herkesin bakış açısı farklı. Hayatı zorlaştıran bizleriz.
hayat zor bizler bunu dahada zorlaştırdığımız kesin ama çevrelerimizdeki insanlarda etkisi var
Yanlış kişileri seçerek, yanlış kararlar alarak hayatı zorlaştırıyoruz
Bazen hayat zordur bazense yaptığımız hatalarla biz hayatı zorlaştırırız
hayat yaşamasını bilene güzel
karşımızdaki insanlar zorlaştırıyor!
Bu terslikte bir iş var :S
Hayatı değiştirmek snn elinde..sabret sadece
etrafımız zorlaştırmaya çalışan insanlarla dolu
maalesef öyle
insan mahlukatı zorlaştırıyo
Salak bir döngünün içindeyiz, kafana göre takıl ..
Hayatı insanlar zorlaştırıyor
eskiden inziva vardı.mağaraları da öldürdüler.
Biz zorlaştırıyoruz.
insanlar
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar