Hadi soruyada bir artı😅
Hayatta hep yüzleşmeye kaçtıklarımızla mı sınanırız?
Hadi soruyada bir artı😅

Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
Sabahattin Ali, İçimizdeki Şeytan
Merhaba,
Karmaya, kadere. Artık adı neyse inanırım. Muhakkak bir gün bir yerde yüzleşmek zorunda kalıyoruz. O yüzden kendimizi hayatın akışına bırakmalıyız.
Her şekilde sınanırız kaçtıklarımız bize ağır geldiğinden kolay sınanışlar umurumuzda bile olmaz zaten
Tabiisii neyşi cok istersen o kadar uzak kalırsın🤗🤗
İstemiyorum artıkk😂😂
Mersiii bebeimmcimmm🤗😘😘
Ne demek🤓🤓😂
Cevap
16Cevap
İnsan kaderinde olan kişiye elbet bir yerde rastlıyor gadası. Kaza ve kadere iman burdan gelir.
Pek sanmıyorum daha çok başımıza geleceğini bildiğimiz ve korktuğumuz şeylerdir bunlar. Bu yüzden daha fazla düşünceye yer veririz.
Aslında hayatta bizim kactiklarimiz bizi hep yorar.
Onların üzerine gitmek en iyisi.
Yüzleşmek bazi yuzlesmeler cok acıtır kanatır ama sonunda geçer kaçış belirsizlik emin olun ki daha cok yorar insani.
kısı yasanmıs olan seylerın terar basına gelecegınden korkar .
misal işe her gun gıtmek ama yataktan kalkamamak cunku o gun be yasayacagını bılıyorsundur :)
Öyle ya da böyle o yüzleşme gerçekleşecek zaten. En iyisi yol yakınken yüzleşmek ve yola devam etmek sen böyle korktukça zaman ilerler ve bedeli çok daha ağır olur 😉
Bence sevdiklerimizle sınanırız ve sevdiklerimizdir bizi en çok yoran. Korkularınsa üzerine gidince onları yenebiliriz.
Benim en iyi yaptığım şey kaçmak, bir iki gün önce bile rüyamda birilerinden kaçıyordum
Hayatta kaçmaya çalıştığım bişey yok. Hayat benden kaçsın :)
Evet sınanıyoruz ve nefsi mücadelemiz tam da burada başlıyor.
Evet, masaya yatırıp yüzleşebilme cesareti ve gücünü gösteremedikçe hep döngüye giriyor.
Korkularımın üstüne gidiyorum artık hep onlar mı gelcek
Nelerden kaçıyorsak onların yeri oluyor bizim imtihan defrerimizin ilk açık sayfası.
Biraz öyle oluyor. Ama bu güne kadar ne olduysa hepsiyle yüzleştim bu yüzden rahatım.
Evet bir gün yakalar ama dlsşcösö
Yani genelde korktuklarımızı illa ki yaşıyoruz
Büyük konuştuklarımız en büyük sınavımız
Korktugumuz sey hep basimiza gelir net
Hayır neyin üstüne titrersen onunla sınanırsın
son zamanlarda bu dediğin gerçekleşiyor
Ilelebet kaçış
Öyle denir
Bence öyle
Bana göre değil
kaçmak yorar
Evet 🧐
Evet
Tek korkum yükseklik :))
Hayır
Neden korkarsan o geliyor
Biraz öyle oluyor.
Bence öyle
bazen evet
söz doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?